Envy Skrevet 4. april 2011 #21 Skrevet 4. april 2011 Håper for din del at du ikke bor på et lite sted, for denne historien kommer til å komme fort rundt Drikke litt mindre neste gang kanskje 1
Stefan Skrevet 4. april 2011 #22 Skrevet 4. april 2011 Synes flere damer burde spy når de eventuelt en gang i blant suger på mannens penis...det er slitsomt og kjedelig arbeid, og dessuten er det kvelende og irriterende. Bare tull. Derfor: spying er å anbefale...at flere gjør det. Jepp... og gjør man det mange ganger nok, så vil man etterhvert komme inn i en fin flyt og holde vekten nede også... 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #23 Skrevet 4. april 2011 Herregud hva er emo? Jeg bare misliker tanken på å fly på byen og møte på jenter som for fire dager siden fikk en kar til å spy fordi han hadde så svær pikk. Om dere hadde hatt på dere en bjelle eller noe så det gikk an å sile dere ut, men det går visst ikke det heller. Om jeg ser ned på jenter som ligger med mange, så er vel det min personlige og private mening vel? Om du ser ned på gutter som ser ned på jenter som ligger med mange er da heller ikke mitt problem, selv om du addresser den til meg personlig direkte. =) Du er emo fordi du konstant whiner om at du hater jenter som puler mange fordi dama di var utro og bla bla bla. Vi har fått med oss det nå! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå