Gjest weber Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Jeg sugde ONS i helga. Han hadde en stor og deilig pikk.. Litt for stor egentlig .. he he . Jeg var litt fin i formen og prøvde å ta inn hele kuken .. Da den var halveis så spøy jeg . . he he . over hele magen hans .. Vad tyks lism? Tror dere han sier det til kompisene sine eller? 2
Gjest weber Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Hvordan reagerte han da? Han klikket og dyttet meg ut av senga .. så husker jeg ikke mer . he he .. fordi jeg sovnet på gulvet .. da jeg våknet opp var han borte .. he he.
Gjest Consensio Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Vad tycks lism? Her er det både svensk og sms-språk ja... Hva jeg syns? At du kanskje burde drikke mindre er min oppfatning. 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Hehe. Uffda! Vil tro at han forteller vennene sine ja. Det hadde jeg gjort!
Gjest Vidar Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Jeg sugde ONS i helga. Han hadde en stor og deilig pikk.. Litt for stor egentlig .. he he . Jeg var litt fin i formen og prøvde å ta inn hele kuken .. Da den var halveis så spøy jeg . . he he . over hele magen hans .. Vad tyks lism? Tror dere han sier det til kompisene sine eller? Om han gjør ja!! Det er jo en bra historie! Og at du sovna på gulvet etterpå er jo nesten like kult. Han fikk sikkert en selvtilitts-boost også siden han fikk på en måte bekreftet hvor kraftig pikken hans var
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Ja, det tror jeg faktisk han vil gjøre. Nokså spesiell opplevelse, som er verdt å dele med andre.
Gjest Jentehumor Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Har han en god historie han kan fortelle til folk han kjenner med en av onsene sine!
Gjest BabyBlue Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Dette sier han: "Jeg sverger! Jeg var så svær at frøkna fikk i gang brekningsrefleksen og spydde da hun skulle suge meg. Slå den, høhøhøhø!"
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #10 Skrevet 4. april 2011 Han fikk sikkert en selvtilitts-boost også siden han fikk på en måte bekreftet hvor kraftig pikken hans var Jeg vil heller si det bekrefter hvor drita ts var, og er det egentlig såå kult å ta med møkkfulle jenter som spyr over alt hjem? I think not. Tror heller ikke det gir så mye cred hos kompiser, heller det blir sånn at ingen av dem vil ta med seg ta hjem. 2
Missi89 Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Jg har også spydd etter å ha sugd men det var ikke ONS er min kjærste og det var ikke på magen hans. Greide å løpe til badet. Men han ble ikke akkurat glad for det for å si det sånn. Jeg hater å suge etter det og det er surt for han. For han liket det jo virkelig.
waco Skrevet 4. april 2011 #12 Skrevet 4. april 2011 Og neste helg er det ut igjen! Og late som man er prektig og ikke en som ligger med alle og enhver, - fortell heller historien til han nye daten din på torsdag du. Livet er jo et bedrageri, likegodt å finne det ut nå. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #13 Skrevet 4. april 2011 Og neste helg er det ut igjen! Og late som man er prektig og ikke en som ligger med alle og enhver, - fortell heller historien til han nye daten din på torsdag du. Livet er jo et bedrageri, likegodt å finne det ut nå. Gud, slutt å vær så emo Waco, du gjør jo ikke annet enn å sutre om dette! 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #14 Skrevet 4. april 2011 Og neste helg er det ut igjen! Og late som man er prektig og ikke en som ligger med alle og enhver, - fortell heller historien til han nye daten din på torsdag du. Livet er jo et bedrageri, likegodt å finne det ut nå. Gud, slutt å vær så emo Waco, du gjør jo ikke annet enn å sutre om dette! 1
sequin Skrevet 4. april 2011 #15 Skrevet 4. april 2011 hahaha jeg tror faktisk dette skjer flere enn det vi tror 1
waco Skrevet 4. april 2011 #16 Skrevet 4. april 2011 Herregud hva er emo? Jeg bare misliker tanken på å fly på byen og møte på jenter som for fire dager siden fikk en kar til å spy fordi han hadde så svær pikk. Om dere hadde hatt på dere en bjelle eller noe så det gikk an å sile dere ut, men det går visst ikke det heller. Om jeg ser ned på jenter som ligger med mange, så er vel det min personlige og private mening vel? Om du ser ned på gutter som ser ned på jenter som ligger med mange er da heller ikke mitt problem, selv om du addresser den til meg personlig direkte. =) 2
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2011 #17 Skrevet 4. april 2011 Han kommer til å fortelle dette til bestevennene sine. Tidenes ONS-historie. Sovna på gulvet hehe. Hvor mange shots drakk du da. 30 på en time?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #19 Skrevet 4. april 2011 Tviler på at mannfolk med vett i hodet vil ta i deg når dette ryktet begynner å spre seg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #20 Skrevet 4. april 2011 Jeg sugde ONS i helga. Han hadde en stor og deilig pikk.. Litt for stor egentlig .. he he . Jeg var litt fin i formen og prøvde å ta inn hele kuken .. Da den var halveis så spøy jeg . . he he . over hele magen hans .. Vad tyks lism? Tror dere han sier det til kompisene sine eller? Synes flere damer burde spy når de eventuelt en gang i blant suger på mannens penis...det er slitsomt og kjedelig arbeid, og dessuten er det kvelende og irriterende. Bare tull. Derfor: spying er å anbefale...at flere gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå