Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg føler meg rett og slett ukomfortabel når kjæresten hinter om ikke jeg kan kjøpe og ta på noe blondeundertøy. Er nok litt "guttejente" og føler det ikke er helt meg. Føler meg rett og slett litt dust med sånt på. I tillegg har jeg fått noen ekstra kilo som ikke akkurat hjelper på en eventuell seksuell selvtillit.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg har jeg fått noen ekstra kilo som ikke akkurat hjelper på en eventuell seksuell selvtillit.

Der har du løsningen! Gå til en undertøybutikk med GOD service. Få hjelp til å velge undertøy som fremhever dine beste trekk og skjuler de litt mindre sexy. -> Du blir komfortabel og kjæresten din fornøyd. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil han se deg i "full pakke?" Jeg mener, BH + truse + hofteholdet + strømper osv? Isåfall kan jeg forstå at du som guttejente kan føle deg litt rar og teit i undertøy. Dersom han bare vil se deg i BH og truse, synes jeg du skal la ham få det uten diskusjon. Jeg synes også du skal prøve full pakke, helt for deg selv på badet. Hvem vet; Kanskje du føler deg rimelig sexy likevel? Kan også hende du får full tenning ved å se hans reaksjon på deg.... :)

De første gangene man skal kle seg slik for en kjæreste kan det være litt flaut. Mitt tips er derfor å ha en løs kjole på seg over undertøyet, slik at man ikke føler at man står der "naken" for å bli studert liksom. Du kan også ha på en kåpe eller lignende. Noe som er lett å ta av i en fei, om det trengs! ;)

Lykke til!

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Nja, egentilg ikke, om jeg har på meg "full pakke", og partneren blir kåt av det, så føler jeg meg ganske heit, men jeg hadde følt meg dum om jeg skulle gått med det når jeg skal på trening, f.eks. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Er ganske guttejente selv, har en kropp både jeg og kjærsten er fornøyd med. Men føler meg fortsatt ikke helt vel med strømper, hofteholder osv.. :sjenert:

Endret av Whiquila
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk korsett og strømper osv av kjæresten min, han gledet seg så fælt til å se meg i det. Jeg var litt usikker, men gikk på badet å barberte og vasket meg og tok det på. Følte meg sikkelig stygg, og feit. Følte meg ikke fin i det, selv om kjæresten min sa og uttrykte at han elsket det, så følte jeg meg så fæl. Han har kun sett meg i det 3 ganger, og jeg har følt meg like stygg i det de tre gangene. Tror det har med at jeg ikke har valgt det selv, og ikke prøvd før det ble kjøpt. vurderer å kjøpe noe annet sexy til meg selv for å glede han, men er så redd for at det skal bli slik at jeg føler meg usexy.

Skrevet

Viktig å finne det man føler seg komfortabel med. Det finnes faktisk noe for alle!

Skrevet

jeg er guttejente selv, men elsker å bruke sexy undertøy=D skulle ønske jeg hadde litt finere kropp, men trener og spiser sundt og er ikke så missfornøyd.. skulle ønske jeg hadde noen å kle meg opp for=) men gå i forskjellige butikker, å finn noe du liker, kan finne mye som er ganske "røft" men fortsatt veldig sexy=)

Gjest Chanè
Skrevet

alt er en vane :) bruk bare den typen undertøy i en måned så venner du deg til det, du får bedre selvtillit, typen din blir lykkelig og dere får et bedre sexliv :)

og nei, jeg er ikke spydig :rodmer:

Skrevet

Enig med Chanè! Det er kanskje bare det at det er uvant. :)

Jeg har litt diverse undertøy i skuffene mine, men etter en periode hvor jeg brukte bare sexy undertøy ble det til at jeg valgte det framfor de litt slappere sakene. Nå bruker jeg utelukkende sexy undertøy om jeg ikke skal på fjelltur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...