Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Noen som vet hvordan det stiller seg om man trener før frokost? Ikke noe hard trening, men f.eks. rask gange etterfulgt av noen stabilitetsøvelser, med totaltid på kanskje en time. Jeg er veldig følsom når jeg spiser, og må ha ro rundt meg for å ikke stresse og brekke meg etc. Veldig plagsomt. I en stresset hverdag har jeg derfor funnet ut at jeg kan trene litt FØR frokost (spiser en banan, drikker litt te og tar litt vann før), for da kan jeg spise i mitt eget tempo etterpå, uten å tenke på at jeg må spise før trening.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Lett trening før frokost er bra for å forbrenne fett da glykogenlagrene er tommere enn midt på dagen.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Det har ingen betydning når på dagen du trener, bare du får trent Forskjellene i forbrenning før/etter mat er ubetydelig Om det fungerer for deg å trene før frokost, så gjør det! Jeg for min del må ha i meg frokost, ellers blir jeg kvalm og svimmel under trening. Men jeg trener også ganske hardt.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Takk for svar. Jeg trener jo også hardere økter når jeg har bedre tid, men jeg har mine stressede dager der jeg bare MÅ få trent, og da er før frokost eneste løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå