AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Er en utrolig desperat jente som vil så gjerne ha jobb. Men føler jeg ikke får noe, har søkt på 3 steder. og gidd ut cv på 7. Men ingen tar kontakt? er det noe med cvn min som er galt? eller noe? føler den er veldig tynn og enkel, noen tips til hva jeg kan skrive på den? Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal søke jobb? Spiller ingen rolle hvor jeg får jobb, bare jeg får noe.. Hvordan gikk du frem første gang du skulle ha jobb?
ForumStine Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Ta kontakt med kommunen der du bor! Alltid jobb å få som assistent innenfor diverse boliger og eldrehjem! Jobber der selv og trives helt utrolig
Envy Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Har du bare levert ut søknader på steder hvor de egentlig ikke søker etter folk? I så tilfelle er det ikke så rart du ikke har fått napp, skal en god posjon flaks til for at de skal komme på når de får DV'en din at "oi, ja, vi bør kanskje ansette en ny". En annen ting er hva slags jobber du har søkt på? Er du kvalifisert for disse jobbene? Mange forlanger erfaring fra lignende yrker, eller en viss grad utdanning. Når det gjelder CV'en din kan det være lurt å fylle ut med f.eks hva du har av språkkunskaper, datakunskaper og personlig egnethet, for å fylle på litt ekstra. Dette er dessuten opplysninger som er greie å få for en arbeidsgiver. Sjekk på finn.no og søk elektronisk på jobber som like ut der. Mye større sjans for napp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå