Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #21 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor roper dere så høyt her inne???? Pst De hører dårlig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 16. november 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 16. november 2003 Jaså hvem er det som hører dårlig? Ikke meg . jeg gidder ikke å skrike :gape: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. november 2003 #23 Del Skrevet 20. november 2003 .. står det bra til...? Har ikke sett noe særlig til hverken deg eller Bippen i det siste... har dere tatt ferie?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 21. november 2003 #24 Del Skrevet 21. november 2003 :-? :-? Ja, jeg lurer på hva disse to damene styrer med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 24. november 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har ikke hvert helt frisk, men nå er jeg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 25. november 2003 #26 Del Skrevet 25. november 2003 .. står det bra til...? Har ikke sett noe særlig til hverken deg eller Bippen i det siste... har dere tatt ferie?? Jeg har spilt Backgammon de siste par ukene..dag & natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 27. november 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 27. november 2003 I dag har vi fått bsøk av svigerfaren min. Han kom fra India og skal hvere her i 9 mnd. Han ligner på julenissen med hvitt skjeg og bart. Han er så glad for å hvere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #28 Del Skrevet 27. november 2003 God kveld i stuen Dolly. Ser du har fått deg juleavartar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 27. november 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 27. november 2003 Ja er den ikke fin? Det er noen som har hjulpet meg.Takk til den som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #30 Del Skrevet 27. november 2003 Den var kjempe fin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 27. november 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 27. november 2003 Takk skal du ha. :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. desember 2003 #32 Del Skrevet 1. desember 2003 TILL ALLA KAKÄLSKARE - En helt vanlig jävla kaka Ett ägghelvete 1 dl sur mjölk så lite smör som möjligt socker ingen jävla mandel i alla fall 2 dl bakpulver 1 pkt fula russin 1,5 dl allerginötter Fyllning 1 dl vaniljsocker 1 melon eller något annat mycket sprit Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med en elvisp i en timme. Grädda direkt i skålen, skit i att smöra och bröa, kakhelvete fastnar ändå. Dunka utav bara fan för att få ut skiten på matbordet. Garnera med krossad melon och sprit. Om kakfan inte lossnar släng ut bunkhelvetet genom fönstret och drick upp spriten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg hadde heller tatt spriten enn kaka for den hadde blitt steinhard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #34 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei Dolly koselig å se deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. desember 2003 #35 Del Skrevet 2. desember 2003 Uhu !! Noe spøkerier her i natt dah ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. desember 2003 #36 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg hadde heller tatt spriten enn kaka for den hadde blitt steinhard. Jeg hadde heller tatt kjærringa som skulle lage den, for da hadde det blitt bolling.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 3. desember 2003 Kv du tenker bare på Bippen du.Jeg håper at det blir koblings mellom dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #38 Del Skrevet 7. desember 2003 Når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungeflokken sin: Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle sammen snart få feire ju l igjen! Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #39 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei hå, nå er det jul igjen vi lager jule-gøy og går på ball igjen Hei hå, bli med å syng min venn for her er Per og Pål og julemenn og nisser, troll og spillemenn Hei tomtegubber, ta i ring vi koker julegrøt og danser rundt omkring Hei hå, det er vel ingenting som kan la vær' å være glad når det er jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #40 Del Skrevet 7. desember 2003 Bippen synger overalt i dag men bra er det, for da blir hun enda flinkere til konserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå