dolly duck Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Velkommen til hotellet. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Deluxe Suite takk for ett par mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 2. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2003 VELKOMMEN SKAL DU VÆRE. :velkommen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 Gratulerer med det ny oppussede hotellet,er det fali å være her. Synes jeg ser onde ånder og andre galninger som går igjen her. Takk for kaffen du serverte meg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. november 2003 #5 Del Skrevet 2. november 2003 kjære dolly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. november 2003 #6 Del Skrevet 3. november 2003 Et sted for deg.. et sted for meg?? Gratulerer med nytt hotel.... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 3. november 2003 #7 Del Skrevet 3. november 2003 Stemningsfullt hotell, med en dash horror preg over seg !! Står heisen forresten, den med bare 2 vegger ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 3. november 2003 #8 Del Skrevet 3. november 2003 Stemningsfullt hotell' date= med en dash horror preg over seg !! Står heisen forresten, den med bare 2 vegger ??? GrØsS & gRu ...dEn heiSeN haDde ikKe :hår: jEg tAtT... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 3. november 2003 #9 Del Skrevet 3. november 2003 Tror Dolly ligger inne i heisen nå og fråtser i mat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 3. november 2003 #10 Del Skrevet 3. november 2003 Tror Dolly ligger inne i heisen nå og fråtser i mat.... Det tror jeg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 3. november 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 3. november 2003 heisen går den. Og jeg frotser ikke i mat.Spøkelser bare spøker for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. november 2003 #12 Del Skrevet 4. november 2003 NatTa doLlY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. november 2003 #13 Del Skrevet 4. november 2003 :-? Får ikke sove. Tenkte jeg skulle se om det var noen gjester som var våkne på hotellet, men den gang ei.... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!! :o Hva var det ? Syntes jeg så noe grått som beveget seg i øyenkroken min, borte ved det trappeoppgangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 4. november 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 4. november 2003 LILLE BILLE DU SKAL VÆRE VELLKOMMEN TIL HOTELLET MITT. DU ER SAVNET. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 4. november 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 4. november 2003 :-? Får ikke sove. Tenkte jeg skulle se om det var noen gjester som var våkne på hotellet' date= men den gang ei.... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!! :o Hva var det ? Syntes jeg så noe grått som beveget seg i øyenkroken min, borte ved det trappeoppgangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. november 2003 #16 Del Skrevet 4. november 2003 Joda, etter at jeg fikk byttet truse og nervøsrøyket i meg 40 sigaretter... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. november 2003 #17 Del Skrevet 5. november 2003 Joda' date=' etter at jeg fikk byttet truse og nervøsrøyket i meg 40 sigaretter... Hihihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 Spøkelse..... Det var et spøkelsesseminar i byen og foreleseren ropte ut til forsamlingen: ER DET NOEN SOM HAR HATT SEX MED ET SPØKELSE? Ingen svarte,han prøvde en gang til: ER DET NOEN SOM HAR HATT SEX MED ET SPØKELSE HER? Da rekker en gammel dame på 80 år opp armene,hun blir fulgt opp på scenen og foreleseren sier, jasså så du har hatt sex med et spøkelse? HÆ,SPØKELSE,JEG SYNTES DU SA SPEKEPØLSE JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #19 Del Skrevet 7. november 2003 Ha en fin spøkelseshelg, Dolly Fuck....eh jeg mener Duck !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 10. november 2003 #20 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor roper dere så høyt her inne???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå