Gå til innhold

Ascendant

Anbefalte innlegg

Jeg er Løve, og idag fant jeg ut at jeg har ascendanten i Løven også.....Er det mulig??? Å ha ascendanten i sitt eget stjernetegn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snurre skrev:
Hvor finner man ut ascendanten sin ?

Et el annet blad datteren min satt m i formiddag - Hvis du hadde tidspunktet du ble født kunne man regne ut ascendanten...... Bare tullball, selvfølgelig! Så nå på det mest for moro skyld! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Vet ikke så mye om astrologi, men man kan ha ascendanten i samme tegn, ja. Det betyr jo at du er løve dobbelt opp da. :wink: Visstnok betyr dette at du da har forsterkede løveegenskaper siden løven også er soltegnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shivani skrev:
Vet ikke så mye om astrologi, men man kan ha ascendanten i samme tegn, ja. Det betyr jo at du er løve dobbelt opp da.  :wink: Visstnok betyr dette at du da har forsterkede løveegenskaper siden løven også er soltegnet.

Var jo det jeg håpet på da......Ikke dårlig å ha fordoblede Løve-egenskaper...... :ler: Grrrrrrr....... Hersker over resten av dere....i dobbelt forstand da....... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dobbel skorpion hvis jeg husker rett. ascedanten i skorpionen i tillegg til å være skorpion. syntes det er ganske stilig egentlig, men vet ikke helt hva det betyr lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat
da er du kanskje lik mannen min chimp - han er også dobbelt løve.

Her kan du få et gratis *hjul*

Takk skal du ha! Morsom lesning! For en fantastisk mann du må ha!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er det - men en smule sentrert rundt sitt eget store Jeg - kan hende derfor jeg er smamen med ham - LØVE er han i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne ut ascendanten må man vite eksakt fødselstidspunkt. Ascendanten er det tegnet som stiger i horisonten på det stedet og tidspunktet man er født.

Og ja, det går fint ann å ha samme asc. som soltegn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser på soltegnet, månetegnet og adendanten.Ascendanten er at denne viser dine ytre personlighetstrekk, det umiddelbare inntrykk andre får av deg når de møter deg. De fleste har et annet Ascendant-tegn enn Soltegnet sitt, og i så fall gir man et litt annet førsteinntrykk enn hva som kommer frem etterhvert som man blir bedre kjent. Noen har samme Ascendant-tegn som sitt Soltegn, og da blir det på en måte mer sånn at "det du ser, er det du får".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...