Gå til innhold

Nettsted for flyreiser i USA?

Anbefalte innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Noen som vet om et nettsted hvor man kan søke på flyreiser i USA og omegn som har en sammenlignene funksjon sånn som finn.no, expedia osv? De jeg pleier å søke på viser aldri noen av de amerikanske flyselskapene.

Skrevet (endret)
Travelocity lar deg soke paa reiser og sammenligner priser uavhengig av flyselskap. Hvis det var noe slikt du mente da. :) Endret av Kanon
Gjest Tjoms
Skrevet

cheapflights.com

farecompare.com

priceline.com

For å nevne noen :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Travelocity lar deg soke paa reiser og sammenligner priser uavhengig av flyselskap. Hvis det var noe slikt du mente da. :)

Jepp det var det jeg mente.

cheapflights.com

farecompare.com

priceline.com

For å nevne noen :)

Tusen takk :)

Gjest Tjoms
Skrevet

Jepp det var det jeg mente.

Tusen takk :)

Jeg bestillte tur fra San Diego til Hawaii med Priceline, også måtte jeg avbestille dagen etter. Ringte et tlfnr, og fikk tilbake pengene på kortet få dager senere. Greit å sjekke om de andre har noen avbestillingsgbyr/avbestillingsmuligheter også. Skulle jeg avbestillt direkte fra flyselskapet, så ville det kostet meg 250 dollar, i motsetning til Priceline som bare tok 10 dollar eller noe sånt.

Skrevet

www.hotwire.com

Om du vil ha BILLIGE flyturer uten å vite når og med hvilket flyselskap du skal dra med :P

Skrevet

Har god erfaring med Orbitz.com. De lar deg enkelt mikse og matche flyturen din med hvilke flights du ønsker i hvilken retning. Kan ikke erindre at det var stort med skjulte gebyrer, heller.

Kan lønne seg å sjekke JetBlue.com da de ofte er veldig billige. Jeg er usikker på om de dukker opp på sammenligningssider.

Gjest Mynona83
Skrevet

www.hotwire.com

Om du vil ha BILLIGE flyturer uten å vite når og med hvilket flyselskap du skal dra med :P

Åhh.. trodde de bare hadde hoteller jeg.. men det skal jeg prøve å huske på!

Gjest Mynona83
Skrevet

Har god erfaring med Orbitz.com. De lar deg enkelt mikse og matche flyturen din med hvilke flights du ønsker i hvilken retning. Kan ikke erindre at det var stort med skjulte gebyrer, heller.

Kan lønne seg å sjekke JetBlue.com da de ofte er veldig billige. Jeg er usikker på om de dukker opp på sammenligningssider.

JetBlue kom opp på en sammenlining jeg tok i går ja. Det var billigst, men samme pris som American Airlines på den flighet jeg søkte.

Takk for mange gode tips alle sammen!! Denne tråden legger jeg i bokmerker, så jeg kan gå tilbake ved en senere anledning også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...