Gå til innhold

viktig med matchende undertøy?

Fremhevede innlegg

Gjest question
Skrevet

Når dere skal pule en, er det viktig for dere at jenta har matchende bh som trusa ? eller er deet greit at hun har på seg en rød truse og en hvit bh? ? ? ? :takke: takk på beforehand :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Når jeg har ei jente i bare undertøyet foran meg, så tenker jeg på helt andre ting enn om de matcher.

• Liker 2
Gjest MikeWaters
Skrevet

Enig med katten, av skal det :)

Gjest Passing by
Skrevet

Når jeg har ei jente i bare undertøyet foran meg, så tenker jeg på helt andre ting enn om de matcher.

Det er min erfaring også, fra de mennene jeg har hatt foran meg :) Undertøyet er finest når det er av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg derimot, har møtt enkelte som er veldig opptatte av detaljer. Noen setter veldig pris på at for eksempel undertøyet matcher, at jeg har pen neglelakk, gjennomført antrekk osv. Har møtt de som til og med vet hvor jeg har kjøpt undertøyet..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det spiller ingen rolle.

Det skal jo uanstt kun være på i ett par sekunder, og akkurat der og da har jeg andre tanker i hodet enn klær.

Skrevet

Jeg derimot, har møtt enkelte som er veldig opptatte av detaljer. Noen setter veldig pris på at for eksempel undertøyet matcher, at jeg har pen neglelakk, gjennomført antrekk osv. Har møtt de som til og med vet hvor jeg har kjøpt undertøyet..

Er du sikker på at han var hetro=))

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror ikke det er så viktig, det skal jo ikke være på lenge. Men jeg har vært (og er forsåvidt nå) sammen med de som har satt pris på matchende og pent undertøy. Det er jo greit med en pen innpakkning før man kommer til godsakene.

De har også alle vært hetero. Toskete kommentar.

• Liker 4
Skrevet

De guttene jeg har vært med har brydd seg fint lite om truse og bh matcher. De hadde nok foretrukket om jeg gikk uten undertøy ;-)

Noen menn bryr seg om sånt. Det er ikke slike menn jeg er interessert i å date, for å være ærlig. Må sies at jeg er utrolig lite konsekvent når det kommer til ubdertøy. Er av den sorten som har flaks hvis jeg ender opp med matchende sokker hver morgen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Her er han vanvittig lite interessert i undertøyet mitt. I dette forholdet er det jeg som liker pent undertøy, hofteholdere, strømper, høye hæler osv. Har også lyst på små sexkostymer, men hva er poenget når han river det av etter 10 sekunder??

Men forunderlig nok så foretrekker han matchende undertøy. ;) Får alltid pluss i boka når jeg matcher.

• Liker 1
Gjest Chanè
Skrevet

jeg har igrunn bare datet menn som har sans for undertøy. sans på ordentlig that is, altså menn som setter pris på at man bruker noen ekstra minutter på å se fin ut også under de vanlige klærne.

Skrevet

De fleste partnerne mine har fortalt at de har satt pris på at jeg alltid har matchende undertøy, men noen har ikke brydd seg i det hele tatt.

Gjest hogwash
Skrevet

Er det "mensentrusa" og en tilfeldig bh bryr det meg ikke, men hvis kvinnen har "dollet seg opp" med sexy undertøy kunne jeg nok stusset litt på at det ikke matchet.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Helt ok med matchende undertøy, men for meg er det ikke det som er viktigst. Om ikke bh'en passer helt med resten av undertøyet er ikke sååå viktig, ser mer på om f. eks trusa sitter bra på henne og løfter frem formene hennes. Det viktigste er uansett at det sitter stramt og fint, og ikke ser "slaskete" ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Her er han vanvittig lite interessert i undertøyet mitt. I dette forholdet er det jeg som liker pent undertøy, hofteholdere, strømper, høye hæler osv. Har også lyst på små sexkostymer, men hva er poenget når han river det av etter 10 sekunder??

Men forunderlig nok så foretrekker han matchende undertøy. ;) Får alltid pluss i boka når jeg matcher.

Åhh, går det virkelig an å forholde seg helt likegyldig til at dama går rundt i et trangt skjørt der strømpestroppene kan anes under stoffet, og hun tilfeldigvis bøyer seg/sitter slik at strømpekanten kommer til syne oppunder skjørtet?

Jeg hadde i allefall tørnet fullstendig gal og bare satt meg på kne, dratt opp skjørtet hennes og boret ansiktet inn mellom rumpeballene hennes, mens hender og fingre hadde lekt med de nylonkledte beina hennes, arrrrgghhh...!!!

Gjest Passing by
Skrevet

Åhh, går det virkelig an å forholde seg helt likegyldig til at dama går rundt i et trangt skjørt der strømpestroppene kan anes under stoffet, og hun tilfeldigvis bøyer seg/sitter slik at strømpekanten kommer til syne oppunder skjørtet?

Jeg hadde i allefall tørnet fullstendig gal og bare satt meg på kne, dratt opp skjørtet hennes og boret ansiktet inn mellom rumpeballene hennes, mens hender og fingre hadde lekt med de nylonkledte beina hennes, arrrrgghhh...!!!

Strømper ja, det blir jo noe helt annet for undertøyet spiller visst ingen rolle så lenge jeg har strømper og stropper :fnise: .. er min erfaring. Men for egen del syns jeg det er finest når bh og truse matcher så derfor har jeg som oftest matchende sett.

Skrevet

Jeg ser heller ikke vitsen når det skal av uansett :) Jeg matcher så og si aldri.

Skrevet

Spiller ingen rolle, det skal av uansett. Spiller ingen rolle ellers heller, det skjules av andre plagg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser heller ikke vitsen når det skal av uansett :) Jeg matcher så og si aldri.

Vitsen? Mange synes faktisk at sexen får et ekstra kick når det er en viss type klær involvert. Hørt om "Fully clothted sex"? Det fins masse spennende om dette på nettet hvis du søker på det, og undertøyet er veldig i fokus innenfor denne typen sex.

Men man må jo naturligvis like denne formen for fetisj til en viss grad da, ellers er jo vitsen, som du sier, fraværende. Det er her hele poenget ligger, enten tenner man på sexy undertøy, og har det med i akten, ofte eller en gang i blant, eller så ser man det bare som helt ordinære plagg som bare blir i veien. Fritt valg..

Skrevet

Vitsen? Mange synes faktisk at sexen får et ekstra kick når det er en viss type klær involvert. Hørt om "Fully clothted sex"? Det fins masse spennende om dette på nettet hvis du søker på det, og undertøyet er veldig i fokus innenfor denne typen sex.

Men man må jo naturligvis like denne formen for fetisj til en viss grad da, ellers er jo vitsen, som du sier, fraværende. Det er her hele poenget ligger, enten tenner man på sexy undertøy, og har det med i akten, ofte eller en gang i blant, eller så ser man det bare som helt ordinære plagg som bare blir i veien. Fritt valg..

De om det. men JEG bryr meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...