Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har lest Jons Bok av Jon Schau? Isåfall, hva er deres synspunkter...?

Skrevet

Er det noen av dere som har lest Jons Bok av Jon Schau? Isåfall, hva er deres synspunkter...?

Dytter opp! Det må vel være andre enn meg som har lest denne boka???? Vær så snill =) kom med deres synspunkter. Eller kanskje dere vet om et bokforum eller noe der det går an å diskutere bøker man har lest?

AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være andre enn meg som har lest denne boka????

Det er vel vanlig at TS ytrer sine synspunkter først, når hun spør hva andre mener om en ting..? Gjør det, så får du svar!

Skrevet

Det kan jeg jo selvfølgelig. Jeg ble veldig fascinert av denne boka, og synes mye gir mening. Etter at jeg mistet min mor i november ifjor har jeg blitt veldig opptatt av døden og hvor vi "havner hen" etterpå.

Noe provoserer litt i boka, mens det meste gir fullstendig mening for min del.

Jeg var bare nysgjerrig på om det er flere som tenker som meg, det var bare det. ;)

Gjest Lacus
Skrevet

Hvis du lager en tråd under "kultur, litteratur og musikk" vil du sikkert få bedre respons :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du lager en tråd under "kultur, litteratur og musikk" vil du sikkert få bedre respons :)

Takk. =)

Skrevet (endret)

Jeg syns mye av det som blir "sagt" gir mening, mens en del annet provoserer litt. F.eks der han tar opp spørsmålet om kreft.

Endret av MissStiles
Skrevet

Av over 30000 brukere her inne er visst jeg den eneste som har lest Jons Bok. Nå føler jeg meg egentlig veldig sær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...