Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst! Et det fornedring? Annet? Kjør debatt! :rope:

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Hår eller ikke hår, de er da normale mennesker de også.

Skrevet

Hæ?! Det høres helt merkelig ut i mine ører.

Skrevet

Omtrent sånn: :ninja: ?

• Liker 1
Gjest Mahareth
Skrevet

Ja, selvfølgelig. I det aller minste burde de alltid gå med lue eller hatt. Ingen burde måtte se et hode uten full hårvekst.

Det samme gjelder egentlig de som har tynt hår, flatt hår eller ettervekst. Gjem det vekk! :fy_fy:

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig. I det aller minste burde de alltid gå med lue eller hatt. Ingen burde måtte se et hode uten full hårvekst.

Det samme gjelder egentlig de som har tynt hår, flatt hår eller ettervekst. Gjem det vekk! :fy_fy:

Egentlig burde vi jo gjemme bort alle mennesker som ikke er minst en åtter på skalaen... Kanskje burka er løsningen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det forventes jo av kvinner, så hvorfor ikke egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

NEI!

Skrevet

Det forventes jo av kvinner, så hvorfor ikke egentlig?

Hvem forventer det av kvinnene? Dem selv?

Gjest Passing by
Skrevet

Egentlig burde vi jo gjemme bort alle mennesker som ikke er minst en åtter på skalaen... Kanskje burka er løsningen?

Innføre skalapoliti kanskje? Sånn at vi får en ensartet forståelse av skalaen, og så kan de gi bot til de som ikke har burka men som burde hatt det? Gir rom for nye arbeidsplasser dette.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem forventer det av kvinnene? Dem selv?

Hvor ofte ser du en kvinne med hårtap som ikke prøver å dekke seg til med enten parykk eller skaut?

Skrevet

Innføre skalapoliti kanskje? Sånn at vi får en ensartet forståelse av skalaen, og så kan de gi bot til de som ikke har burka men som burde hatt det? Gir rom for nye arbeidsplasser dette.

Dette vil løse hele finanskrisa!

AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk uten hår er jo så sexye!!!

Syns alle mannfolk burde barbere det av seg med engang :lur:

Skrevet

Ja, alle leger burde skrive ut resept på caps til skallede menn. Fy, tenk at de tør å vise seg utenfor husets 4 vegger. Æsj. :skratte:

Gjest Heloise
Skrevet

Seriøst! Et det fornedring? Annet? Kjør debatt! :rope:

Med burka da mener du? Eller? Tåpelig.

Da synes jeg damer med mensen skulle gått med et stort rødt advarsel-skilt også. De kan jo være direkte farlige. Like naturlig er hårtap, som mensen.

:sprettoy:

Gjest Passing by
Skrevet

Med burka da mener du? Eller? Tåpelig.

Da synes jeg damer med mensen skulle gått med et stort rødt advarsel-skilt også. De kan jo være direkte farlige. Like naturlig er hårtap, som mensen.

:sprettoy:

Premenstruelle damer er til større fare for omgivelsene enn menn uten hår spør du meg.

Gjest petre
Skrevet

Klekkelig bot for hentesveis er på sin plass.

Barbert er lov.

Skrevet

Jeg synes alle menn med egg-sveis burde få sånn barnesykkehjelm på statens bekostning, samt at den ble påbudt utenfor hjemmets fire vegger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...