Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål om avfarging. Er det sånn at man får oransje farge etter avfarging uansett hvilken farge man har på håret? Ikke noe jeg klager over. Rødlig oransje er nesten min naturlige hår farge. Jeg hadde knall sort hår før og tok en avfarging og det ble nesten akkurat min naturlige hår farge. Nå har jeg mørk vinrød hårfarge, med lilla skjær i det. :sukk::sjokkert:

P.S. Har tenkt å ta avfarging hos en frisør.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aria.
Skrevet

Nå er ikke jeg frisør, men tok avfarging av mitt brune hår, som var litt vel mørkt nederst og lysere øverst etter mye hjemme farging.

Egentlig avtalte jeg og frisøren å ta avfarging og så farge det etterpå, men det ble veldig bra, så trengte ikke mer farge. Det ble litt orange ja :) Men SÅÅ mye bedre enn hva det var.

Skrevet

Nå er ikke jeg frisør, men tok avfarging av mitt brune hår, som var litt vel mørkt nederst og lysere øverst etter mye hjemme farging.

Egentlig avtalte jeg og frisøren å ta avfarging og så farge det etterpå, men det ble veldig bra, så trengte ikke mer farge. Det ble litt orange ja :) Men SÅÅ mye bedre enn hva det var.

Så bra! men jeg har mørk vinrød hårfarge med lilla skjær i det, og jeg vil ikke at det skal bli lyse lilla eller knærs rødt :P Da kommer jeg til å bryte sammen. Men satser på at det kommer til å gå bra med avfargingen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...