Gå til innhold

Suge/runke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forleden dag spurte jeg gubben hva han likte i senga - hvor hardt, hvor raskt og lignende.

Kort fortalt liker han at jeg holder rundt staken så hardt jeg kan når jeg runker ham, og han liker å bli sugd kraftig - så hardt jeg bare klarer.

Jeg spør ham om han er sikker på at det ikke gjør vondt, men han forsikrer meg om at det er deilig.

Jeg har jo fått inntrykk av at det verste man kan gjøre er å være for hardhendt med kronjuvelene, men her i huset er det tydeligvis "mer av alt" som gjelder, både hva fart og kraft angår :sengekos:

Greit at menn har forskjellige ting de liker og at man ikke kan lese seg til hva ens egen gubbe liker, men jeg hadde trodd at penis var såpass følsom at det ville gjøre vondt når jeg suger så hardt jeg bare kan.

Noen andre her med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel jeg gjorde det tydeligvis hardt før, men han var så flink og sa ifra - jeg klarte aldri å gjøre det han likte så holdt han hånda si over hånda mi imens jeg drev å runket han og viste meg hva han liker eller hvordan bevegelse han liker - han er meget sensitiv overalt egentlig, så kan ikke være harhendt nei - men om gutten din liker det så syns jeg du skal fortsette med det, kanskje du kan be han vise deg ?

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min også liker det hardhendt, men det er fordi han har mistet mye av følelsen tror jeg. For han var ikke slik før.

Skrevet

Jeg har også vært borti typer som likte at jeg holdt dem hardt når jeg runket.

Gjest Raindrops
Skrevet

Joda, han liker det røft. Om det er fordi vi har en greie for SM, eller fordi han ikke er spesielt følsom er jeg ikke helt sikker på.

AnonymBruker
Skrevet

men om gutten din liker det så syns jeg du skal fortsette med det, kanskje du kan be han vise deg ?

Ja, det er klart jeg fortsetter med det når jeg vet at han liker det, selv om jeg er redd for at han plutselig skal sette i et smertehyl når jeg suger ham så hardt jeg kan. :sjenert: Han er ganske sjenert så det er helst jeg som tar initiativ til å få vite hva han liker - da er det helst spørsmål som "hva liker du best av A og B" det går i. Skulle ønske han turde fortelle meg av eget initiativ hva det er han liker, men jeg er i hvert fall glad for at jeg har fått vite at han liker hardhendt behandling. ;)

Kjæresten min også liker det hardhendt, men det er fordi han har mistet mye av følelsen tror jeg. For han var ikke slik før.

Hva kan føre til at man mister følelsen? :klø:

Jeg spurte ham hvor det var mest behagelig for ham at jeg tok på ham, og han sa da at han ikke kjente så mye på hodet - jeg trodde det var det mest følsomme stedet på penis? Han kjenner det best nederst på skaftet, og liker best at jeg koser med ham der.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Runking kan gjøres med så hardt grep som ønskelig, skaftet er relativt følelesløst. Hodet er mer følsomt ved friksjon enn ved trykk. Ballene er derimot svært sensitive hos meg, og lett lek med dem føles veldig bra. Hard suging fører til at jeg kommer fortere.

Gjest HunterLady
Skrevet

Her er han litt soft, hehe.

Men har vært med noen tidligere der jeg fikk krampe i hånda og kjevene fordi han ønsket jævlig sterke tak.

Skrevet

Dette varierer fra mann til mann. Den beste måten er å se etter signaler eller rett og slett spørre ham om det. Om man er usikker da. Personlig veileder jeg så godt jeg kan slik at jeg skal ha det så godt som mulig... ;)

Og håper hun er åpen nok til å gjøre det samme med meg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...