Gå til innhold

God øyekrem mot rynker, og gjerne også mørke ringer

Raviella

Anbefalte innlegg

Jeg har bruk for en ny øyekrem, og jeg er nesten i sjokk etter å ha sett på gamle bilder, og sett hvor mye rynker jeg har fått under øynene (jeg er 33 år)

Jeg trenger en virkelig god krem for å forsinke denne utviklingen, men det finnes jo så utrolig mange å velge mellom, så det går helt i surr for meg!

Har du prøvde en som du kan anbefale?

Jeg har en del mørke ringer under øynene også, så hvis det finnes en som fikser begge deler er det supert, men rynkene er viktigst!

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OBAGI sin øyekrem, Elastiderm er per idag den aller beste øyekremen jeg har vært borti. Den er overlegen rå, og jeg personlig har ikke vært borti noe som kan måle seg med denne, selv om jeg har testet mye rart opp gjennom årene. Den er noe stiv i pris, men den er super drøy og varer i en evighet! Du får den på strawberrynet til en grei pris.

Jeg har også en leser på din alder på bloggen min som skriver gjesteomtaler - hun er super fornøyd med denne øyekremen. Jeg kan muligens spørre henne VELDIG pent om hun orker å skrive en omtale av Elastiderm, dersom du er interessert i å lese hennes synspunkter?! Min omtale av øyekremen ligger dog ute på bloggen :)

Ellers så synes jeg at md Formulations sin antioxidant øyekrem også er veldig god, men etter å ha prøvd OBAGI, kan den faktisk ikke måle seg med den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bruk for en ny øyekrem, og jeg er nesten i sjokk etter å ha sett på gamle bilder, og sett hvor mye rynker jeg har fått under øynene (jeg er 33 år)

Jeg trenger en virkelig god krem for å forsinke denne utviklingen, men det finnes jo så utrolig mange å velge mellom, så det går helt i surr for meg!

Husk at uansett hvilken krem du velger, så skal du ikke smøre på masse over hele huden rundt øynene. Du skal bare ta bittelitt på ringefingeren din og "trykke" den på øverst på kinnbeinet oppunder øyet og såvidt ved siden av øyet (ved tinningen). Huden ved øynene tar til seg den fuktigheten den trenger.

Smører du på masse krem på den sensitive huden rundt øynene kan du risikere å gjøre vondt verre ved at det oppstår tunge poser.

Jeg har en del mørke ringer under øynene også, så hvis det finnes en som fikser begge deler er det supert, men rynkene er viktigst!

HJELP!!

Ingen kremer kan fikse opp i mørke ringer. Mørke ringer dannes pga bittesmå blodårer. Det eneste du kan gjøre er å sørge for nok søvn, sunn kost og trening, samt at du kan ta på concealer/ foundation.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og tips, er går umiddelbart i gang med å undersøke denne vidunder-kremen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krystallen

Huff da :-/

Vel jeg kan anbefale deg et produkt.

Professional Eye Pads :

Dette er en intensivkur- 1 x pr. uke.

Disse er i profesjonell Beauty- Studio- kvalitet.

Padsene består av hovedsakelig frysetørret, ren kollagen.

Først ved aktivering blir padsene fuktet.

Uten konserveringstoffer.

Aktiveringsvæsken inneholder Argireline, Gauteline Expression og hyaluronsyre.

Brukes på rengjort hud.

1 pakke holder til 1 månedes bruk.

Inneholder : 4 x 2 pads.

Prisen på disse er : 479 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisely har en super øyenkrem concealer...lett og fin konsistens og glir fint inn i huden....jeg bruker faktisk den på nesa og for å "gjemme" store porer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huff da :-/

Vel jeg kan anbefale deg et produkt.

Professional Eye Pads :

Dette er en intensivkur- 1 x pr. uke.

Disse er i profesjonell Beauty- Studio- kvalitet.

Padsene består av hovedsakelig frysetørret, ren kollagen.

Først ved aktivering blir padsene fuktet.

Uten konserveringstoffer.

Aktiveringsvæsken inneholder Argireline, Gauteline Expression og hyaluronsyre.

Brukes på rengjort hud.

1 pakke holder til 1 månedes bruk.

Inneholder : 4 x 2 pads.

Prisen på disse er : 479 kr.

Hvor får man kjøpt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisely har en super øyenkrem concealer...lett og fin konsistens og glir fint inn i huden....jeg bruker faktisk den på nesa og for å "gjemme" store porer;)

hva heter den mer? jeg fant en som het Daily line reducer, men den koster over 2000 kr... SÅ desperat er jeg ikke! Håper det var en annen du mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes til dags dato ingen krem som fjerner rynker eller mørke ringer. Desverre. De færreste gjør noen synlig forskjell. Det eneste som fungerer er kirurgi,men det er risikofylt. Noe som kan hjelpe på de mørke ringene, however, kan være trening og at man får i gang blodsirkulasjon i kroppen, siden mørke ringer er tydeligst når vi er slappe og uopplagte.

Det du kan gjøre for å forhindre at det oppstår flere mørke ringer og rynker i fremtiden er å bruke høy solfaktor i ansiktet når du oppholder deg i solen, siden det er dokumentert at eksponering for sol står for størsteparten av rynkene og økt pigmentering rundt øyeparti kan få de mørke ringene til å se enda mørkere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

...og hvis du skal investere i en concealer så anbefaler jeg Helena Rubinstein Magic Concealer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg bruker denne øyekremen fra MD Formulations

http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Moisture-Defense-Antioxidant-Eye-Cream-15ml

Jeg merker mindre mørker ringer + at huden føles plutselig veldig stram ut rundt øyet. Jeg kjøpte den egentlig bare for de mørke ringene sin del, men klager ikke på oppstrammende effekt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Hei,

http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Moisture-Defense-Antioxidant-Eye-Cream-15ml

Jeg merker mindre mørker ringer + at huden føles plutselig veldig stram ut rundt øyet. Jeg kjøpte den egentlig bare for de mørke ringene sin del, men klager ikke på oppstrammende effekt altså.

jeg har fått flere linjer under øynene etter at jeg begynte med denne! sjokkerende, jeg er bare 21...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Hvorfor bruker du avansert øyekrem når du bare er 21?

Tipper hun tenker forebygging ;)

Anonymous poster hash: 511e8...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Hei,

Det er per dags dato ingen kremer som hjelper mot mørke ringer i noe mer enn 4 timers tid. Kremer med koffein hjelper noen timer.

Sånn rent vitenskapelig sett, du vet, blindtester, sammenligning av foto osv.

Anonymous poster hash: fb320...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bruker du avansert øyekrem når du bare er 21?

Tja, jeg er 21 og har dessverre fått enkelte linjer under øynene alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er 21 og har dessverre fått enkelte linjer under øynene alt.

Ok...jeg er 40 og har først fått noen få linjer nå.... Syns alle 20 åringer er helt glatte i ansiktet. Er nok bare noe du ser selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!

HJELP!!

Ser du får tips om en del kremer. Ingen kremer tar rynkene dine. De er resultatet av et levd liv. Div produsenter påstår at de fjerner rynker, uten å vise til forskning.

Anonymous poster hash: cee11...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år og har ikke særlig mye synlige linjer rundt øynene, de aller første har begynt å komme nå.

Men jeg kan anbefale deg en øyegel som er fantastisk mot mørke ringer under øynene.

Det er Emergin C under eye circle fighter. I begynnelsen så jeg ingen forskjell, og etter å ha prøvd utallige øyekremer som skal virke mot både det ene og det andre er jeg rimelig skeptisk. Det viktigste for meg er egentlig forebygging og fukt. Men plutselig en dag syns jeg at jeg hadde relativt mindre mørke ringer under øynene, og nå er de så og si borte. Jeg har alltid hatt mørke ringer under øynene, så ble utrolig glad når de var så mye mindre synlige. Trodde dette var noe jeg alltid måtte slite med. Altfor mange lange dager foran pc kombinert med veldig lite nattesøvn er en del av min hverdag, så sier seg selv at jeg får mørke ringer.

Jeg sluttet å bruke den i en liten periode, og de mørke ringene kom tilbake, så denne øyegelen er en del av mitt faste nattritual nå.

Hvis man har hovne øyne syns jeg Ole Henriksen Ultimate Lift Eye Gel er super, demper hevelsene og huden under øynene føles oppstrammet på en måte.

Anonymous poster hash: 80d0c...8e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...