Gå til innhold

Jeg har funnet meg kjole!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Etter mye om og men så har jeg også funnet meg kjole!

Var sammen med min mamma på brudebutikker på fredagen, og den jeg falt for var en kjole jeg aldri hadde trodd jeg ville falle for.

I utgangspunktet skulle jeg jo bestille en nyyydelig stroppeløs kjole fra Evitabrud, men etter litt styr angående meg og kroppsfasong og hvor mye arbeid det vil bli når det kom til tilpassing og slikt, så valgte jeg heller å bruke dobbelt så mye penger, og vite at kjolen passer.

Etter å ha prøvd utallige kjoler og funnet ut at kanskje ikke stroppeløse kjoler var helt min stil, så kom jeg over denne:

Forside:

http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...063-detail1.gif

Bakside:

http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...063-detail2.gif

Den er enda finere i virkeligheten enn på bilde. Dessuten ser man ikke de nydelige broderiene i slepet og på kanten av kjolen frampå.

noen kommentarer?

-Lykkelig Kosepia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig! Jeg er svak for slik utringning!

Skrevet

Fra en "brudekjolehater" : Denne kjolen var veldig fin! Likte fargen veldig godt.

Skrevet

Synes kjolen din var nydelig!!

Blir nesten litt giftesyk selv 8)

Caro

Skrevet

Nydelig kjole. Dølekker farge............

Grattis!

Har du kjøpt den?

Skrevet

Vakker kjole, helt etter min smak :) Du kommer sikkert til å se nydelig ut i den kjolen. Så flott at du endelig har funnet deg en kjole :hoppe:

Skrevet

Den er nydelig! Akkurat den fargen jeg liker aller best på brudekjoler. Og halsen på den var kjempevakker.

Skrevet

Kjempevakker kjole. og enig med alle andre om at utrigningen var nydelig gjort på denne

Skrevet

Kjolen var kjempe lekker, den kunne jeg virkelig ha tenkt meg selv. Skal du ha samme farge som bilde? :D

Skrevet

Slutter meg til jubelkoret, elegant og stilig (hvis ikke det betyr det samme..)

Litt "voksen" kanskje, men så absolutt vakker!

Skrevet

Enig med alle de andre. Nydelig kjole.

:D

Skrevet

Veldig vakker og flott kjole.

Gartulere med kjolevalget.

Skrevet

Nydelig kjole! Jeg har prøvd den selv, følte meg som en prinsesse :D

Gjest blåveis ikke innlogget
Skrevet

nydelig.. hadde den hatt litt annerledes hals og ikke slep, så tror jeg den hadde vært svært aktuell for meg også..

du kommer til å se sååå flott ut!!

Skrevet

Hei igjen!!

Beklager at jeg er så treig, har vært uten nett litt her.

Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Tex: jepp! Bestillingen på kjolen ble sendt i går (mandag) fra Kristins. *glise*

Snurre og alle andre som kommenterte fargen: Jepp! Skal ha denne champagnefargen på kjolen min. Det var det jeg prøvde og det ble nydelig!

Kittybride: Hmmm... På meg så den absolutt ikke så voksen ut ;) Men nå er vi jo forskjellige :D

Drew: JA!!! Nemlig! Jeg føler meg som en ordentlig prinsesse i den!!

Jeg elsker utrigningen! Den går ikke så langt ned at jeg får diger kløft, men likevel viser den litt hud. Og V-en passet meg glimrende.

Jeg var ute etter en kjole med langt slep, og det fikk jeg pinadø også :briller:

Da er det bare å vente til jeg får kjolen i februar en gang!! :roll::eeeh:

Den som venter på noe godt.. sies det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...