AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Kan det skade noe hvis en tar noe beroligende (feks. 1 valium e.l.)etter EL-sprøyten er satt og en må ut og fly for å komme til kliniikken? Kan eggene risikere å bli av dårlige kvalitet pga av dette? Selv om de bruker jo beroligende og smertestillende under uttak uten problem, så lurer jeg bare på om dette blir annerledes? Og hva når en får satt eggene inn og flyr hjem igjen, hvordan blir det evt? Da er man jo på en måte gravid inntil det motsatte er bevist, selv om det føles litt rart å si det sånn. Noen som vet noe eller har noen formening angående dette? Er det bedre/verre at en er veldig redd i stedet for å ta et lite medikament i disse sammengengene eller kan redselen også påvirke noe på tilbaketuren? Ja, mulig jeg er litt hysterisk akkurat med dette. Flyr aldri ellers og dette er eneste mulighet for å komme frem så det er ingen vei utenom liksom. Har ikke snakket med noen lege om dette enda,så er litt usikker på om det har noen betydning. Håper noen her inne vet noe angående dette.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Det ville jeg ha spurt klinikken dere skal til om. Før egguttak kan jeg ikke tenke meg at er noe problem. Det er som du sier, man får både beroligende og smertestillende under uttak. Etter skal jeg ikke si sikkert, men jeg tviler på at det er farlig. Men hør med klinikken.
Athene Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Istemmer sistnevnte. Ring klinikken for å være sikker. Og masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå