Gå til innhold

TALE - kan dere hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette har vært oppe flere ganger og jeg har sett at talen til "augustbrud02" ligger her inne (den var forøvrig veldig fin! :D )

Men har sett at endel av dere har sendt talen som PM til hverandre og de får jeg ikke sett. Jeg har nå bestemt meg og skal holde en tale (hjelp!) og trenger all den hjelp og de tips jeg kan få. Syntes det hjelper å lese andres for å få ideer på fremføringen selv om jeg selvfølgelig skal ha en tale med mitt personlige preg! Vet at noen av dere syntes det er hårreisende at folk ønsker å legge ut talene sine, men om noen av dere vil dele sine med meg, eller komme med et sitat eller ordtak jeg kan bruke er jeg evig takknemlig :D :D

Hilsen brud med taleangst :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset og for de PMer jeg har fått (noen fler?? :D )

Det eneste jeg ofte syntes med sitatene "Mother of the bride" er at de er så negative!!! I mange av sitatene står det jo at bryllup og ekteskap er noe forferdelige greier. Det er så få som er fine og koselige.... :roll:

Skrevet
Jeg vet dette har vært oppe flere ganger og jeg har sett at talen til "augustbrud02" ligger her inne (den var forøvrig veldig fin! :D )

:oops: Ville bare si at det var veldig hyggelig å høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...