Gå til innhold

synes du livet er vanskelig?

Anbefalte innlegg

Gjest min - tråd
Skrevet

er du en som innerst inne synes er vanskelig og tøff, føler deg alene i verden og prøver så godt du kan å ''overleve'' fra dag til dag, eller er du en som nyter livet til det fulle og setter stor pis på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på fra dag til dag, faktisk. :)

Gjest Aria.
Skrevet

Prøver på det siste. Men syntes det er litt vanskelig :sjenert: Fordi det alltid er "noe" Når et problem er over, kommer det noe nytt å ordne opp i eller bekymre seg for. Det stopper aldri helt opp.

Skrevet

ikke noen livsnyter ihvertfall:S

Mye psykisk, bor hjemme, 21 år..... med en mor som sliter pyskisk! ikke like som før vel og merke.... og det er vanskelig..... hun sliter med angst og diverese og jg blir frustrert over det,hun ligger mye og leser. vil ikke ut. sint sur. og da blir jeg sinna fordi hun er sånn, jeg veit jo ikke hvordan det er å ha angst og diverse...:P litt sånn frustrerende....

Og så er det penger..... det er uff:S . visst jeg mener noe annet, og hun kanskje misforstår, da er det he*v*t** løs.... så livet er et ork til tider. selv om jeg veit og dyrbart det er! (eller gjør jeg). har ingen besteforeldre igjen <---- det er drepen nesten.

Men nå skal jeg bort maange uker!- til høsten da satser jeg på eget :)

det som holder meg oppe er dyra mine<3 10 fantasike, iblandt kranglesjuke katter:D

og hunder! ovs=) . så håper på og bli en ordentlig livsnyter:)

beklager livshistoria:p

• Liker 1
Skrevet

Det er ofte et slit!!! Føler det hele tiden kommer noe som ødelegger for en lykkelig stund :( kjipt! Men får bare håpe det roer seg og ting blir bedre en gang...

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å holde hodet over vannet. Og det er det, egentlig :)

Skrevet

Noen ganger er det vanskelig, men for det meste nyter jeg livet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes livet er vanskelig i forhold til jantelov, fordommer , vennskap, dyrt å leve, finner ikke ekte kjærlighet ...

MEN setter likevel pris på livet, er glad jeg har naturen- ett fint sted å koble ut.

Gjest Consensio
Skrevet

Livet mitt er ikke så lett. Jeg har ofte lyst til å bare gi opp, eksistere, men ikke leve pga smerter, veldig dårlig økonomi, fremtiden ser ikke lys ut da jeg iallefall ikke kan klare å få bedre økonomi.

Men jeg føler at jeg nyter livet likevel. Jeg setter enormt pris på et smil, en melding fra en venn, nyyyyter dager hvor jeg klarer å være litt ute og kan leve på de i flere dager etterpå.

Dyrene gir meg mye latter og glede, jeg elsker mannen min.

Jeg har alltid vært fascinert av naturen og hvordan den forandrer seg, og jeg elsker å ta bilder ute i naturen.

Setter stor pris på en liten biltur. Trenger ikke dyre ferier til eksotiske land, hytta til familien er deilig nok (selv om jeg blir veldig glad når man blir spandert på en utenlandstur også da :fnise: ).

Ja, jeg vil si jeg nyter hva livet har å by på, selv om man også har lyst til å gi opp.

• Liker 1
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Nei jeg synes ikke livet er vanskelig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes livet er en evig kamp. Har ikke tall på hvor ofte jeg forteller meg selv "I dag skal jeg være blid", eller "Nå skal jeg forandre meg og bli som alle de vellykede positive menneskene", men jeg er og blir meg selv og faller alltid tilbake på de tunge stundene. Likevel betaler all jobbingen seg av og til og gradvis har jeg fått flere lyspunkt i livet mitt. Mamma maser alltid om at livet er så herlig, og hun sier at hun kun er lei seg når hun har noe å være lei seg for. Jeg har dessverre ikke arvet den livsgleden.

Fordelen men denne misfornøydheten min er at jeg har og eier ganske mye, jeg er alltid på jakt etter en bedre jobb, en større leilighet, osv osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes livet er ganske vanskelig, sliter endel med å finne roen. Har bra utdannelse, bra utseendet, bra jobb med god lønn, har nesten alle materielle ting jeg kan ønske meg, men har egentlig lyst til å bare forsvinne. Føler meg ikke tilpass, hører ikke hjemme noe sted. De eneste gangene jeg virkelig føler meg lykkelig er enkelte ganger når jeg er alene ute i skogen eller ved sjøen.

Skrevet

Jeg har vel flere dårlige dager enn gode. Hvert fall etter kjæresten dro i militæret.

Skulle ønske jeg hadde flere glade dager! Og at jeg kunne nyte livet, slik alle burde få gjøre.. :klemmer:

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Akkurat når for tiden synes jeg alt er vanskelig. Dårlig økonomi, føler jeg sliter i forholdet jeg er i og er arbeidsledig. Men livet har alikevel sine lyspunkter og de velger jeg å nyte så lenge jeg har dem :)

Skrevet

Noen ganger, ja. I det siste har livet vært litt vanskelig.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det hovedsakelig bra, og livet er ikke vanskelig. Har en flott kjæreste, og familie og venner som er glad i meg. Jeg setter pris på små ting, som å slappe av i sofaen med kjæreste, god mat, være med venner osv. Noen ganger blir jeg utslitt av studiene og deltidsjobb osv, så jeg har mine perioder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det alldeles fantastisk! Jeg har ikke penger nok til å kjøpe alt jeg vil ha (men alt jeg trenger), jeg krangler med kommunen for å få bygget hus, bikkja drar inn masse møkk i den lille leiligheta vi leier og kondisen er ikke som den engang var. I tillegg har jeg tatt på meg alt for mye med både jobb, fullføring av mastergrad og planlegge et bryllup.

Men pokker så heldig jeg er! :D Har faktisk tenkt på det flere ganger de siste årene - life's great!

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Synes livet er super vanskelig. Vet ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv for tiden. Bor allene og har snart ingen penger igjen og det ser ikke ut til at jeg får meg jobb heller. Skulle ønske lånekassa svarte på meldinger..

Skrevet

Går opp og ned. Akkurat no - ned. Hadde du spurt for ei veke sida hadde eg sikkert sagt at livet var heilt ålreit ;)

Skrevet

Selv om livet mitt kan være vanskelig, er jeg så heldig at jeg virkelig kan nyte de gode øyeblikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...