pouteille Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Har alltid vært interessert i menn som er eldre enn meg. Fra 15 til 20 år eldre. Har også datet menn på min egen alder, men bestandig gått tilbake til eldre menn, da jeg har følt at disse har mere å gi meg både seksuelt og intelektuelllt. Men nå begynne jeg vel å bli for gammel? Gi meg en yngre mann. Ikke en vemsomhelst. Men en veltrent ung mann, som har opplevd litt av livet. I motgang og medgang. Ikke bare fest og morro. Hvorfor er det slik at menn kan date yngre kvinner uten at noen blunker engang? Men hvis en eldre dame ønsker å date en ynge mann er hun plutselig blitt em mama. Sexen blir selfølgelig et pluss. Men det er det jo med eldre menn også.
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Har alltid vært interessert i menn som er eldre enn meg. Fra 15 til 20 år eldre. Har også datet menn på min egen alder, men bestandig gått tilbake til eldre menn, da jeg har følt at disse har mere å gi meg både seksuelt og intelektuelllt. Men nå begynne jeg vel å bli for gammel? Gi meg en yngre mann. Ikke en vemsomhelst. Men en veltrent ung mann, som har opplevd litt av livet. I motgang og medgang. Ikke bare fest og morro. Hvorfor er det slik at menn kan date yngre kvinner uten at noen blunker engang? Men hvis en eldre dame ønsker å date en ynge mann er hun plutselig blitt em mama. Sexen blir selfølgelig et pluss. Men det er det jo med eldre menn også. Det kalles dobbeltmoral.
Stefan Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Hvorfor er det slik at menn kan date yngre kvinner uten at noen blunker engang? Men hvis en eldre dame ønsker å date en ynge mann er hun plutselig blitt em mama. Sexen blir selfølgelig et pluss. Men det er det jo med eldre menn også. Uhhhh...? Menn som dater yngre kvinner er griser, mens kvinner som dater yngre menn er seksuelt frigjorte. 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Uhhhh...? Menn som dater yngre kvinner er griser, mens kvinner som dater yngre menn er seksuelt frigjorte. Jeg "holder til" på to datingkanaler og får støtt og stadig vink og meldinger fra unge menn som søker etter damer i alderen 18-100. Hva mener de i praksis da, tro? Og det er ikke måte på hvor sexy jeg er . Ellers er det også en del som seriøst vil bli kjent med damer en del eldre enn seg selv. Jeg har hatt fine forhold med noen, selvfølgelig også utenfor disse kanalene.
Norna Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Undertrykking eller lav selvtillit? Mange kvinner gjør det. Slutt å la bøllene ødelegge for deg. Uhhhh...? Menn som dater yngre kvinner er griser, mens kvinner som dater yngre menn er seksuelt frigjorte. Nei, begge er griser og frigjorte.
Stefan Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Jeg "holder til" på to datingkanaler og får støtt og stadig vink og meldinger fra unge menn som søker etter damer i alderen 18-100. Hva mener de i praksis da, tro? Og det er ikke måte på hvor sexy jeg er . Ellers er det også en del som seriøst vil bli kjent med damer en del eldre enn seg selv. Jeg har hatt fine forhold med noen, selvfølgelig også utenfor disse kanalene. Setter man 18-100 da gir man vel blaffen bare man får seg noe... Disse datingkanalene er ofte relativt slitsomme, da man spesielt som mann må gjøre seg bemerket, og da er det noen som har lett for å ta litt for mye av...
Konghung Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Setter man 18-100 da gir man vel blaffen bare man får seg noe... Disse datingkanalene er ofte relativt slitsomme, da man spesielt som mann må gjøre seg bemerket, og da er det noen som har lett for å ta litt for mye av... Eller at det er andre verdier med personene som er viktigere enn alderen... 1
Norna Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Eller at det er andre verdier med personene som er viktigere enn alderen... LOL, sier gutten med brystkassa! Ikke forveksl sex, intmitet og vennskap (kjærlighet) da :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå