Bubblerock Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Jeg lurer på om noen vet hvor man får tak i plastglass som ser litt ok ut, (ikke bare halvlitersølglass) vi skal ha plast i baren, og vil gjerne at de skal være litt "finere" enn vanlig.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 på coop obs hadde de plastglass formet som vinglass, champange osv, men jeg studerte ikke hvor "eksklusive" de såg ut. men det koster jo omtrent like mye for 6 vinglass i glass på ikea, som en pakke med plastglass..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Syntes plastglass ser litt "billige" ut for et bryllup. Hvorfor ikke gå for billige glass i steden? Kan jo få de for 10 kr. stk. visse steder. Når det er sagt; Dersom du fremdeles ønsker plastglass så hadde de plastglass med stett på Staples en gang i tiden, dersom du har en slik butikk i nærheten.
fruBeist Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Tipper at både -nille og Europris har i ymse varianter.
Lulilelu Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 For meg blir plastglass helt feil i et bryllup. Det gjør det hele litt mer *billig*. Øl og drinker syns jeg ikke er såååå gale, men vin i plast er nei nei for min del. Det finnes mange utleiefirmaer som leier ut alle typer glass til ikke gale prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå