Gjest sjenert jente Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 ... hehehe, vel jeg og typen min har deilig sex og alt, men hva skal jeg si eller gjøre for å pirre han, jeg vil pirre han sånn at han slenger meg ned i senga og hopper på meg! han føler at han alltid tar intiativ og for å være slem pleier jeg å skyve han bort, men det er visst turn off, og det skjønner jeg godt! :gjeiper: så hva skal jeg gjøre slik at han sprekker av lyst? kanskje diskutert dette fra før av, men jeg vil gjerne ha spesifikke svar! hva og hvordan!!! ?? får så lyst til at han dytter meg inn i veggen og tar meg, og jeg vil helst ikke ha svar at snakk med han, jeg vil gjerne overraske han! så please, hva skal jeg gjøre for å pirre noe innmari? takk på forhånd! :D :D
Snuskepuz1 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 ... hehehe, vel jeg og typen min har deilig sex og alt, men hva skal jeg si eller gjøre for å pirre han, jeg vil pirre han sånn at han slenger meg ned i senga og hopper på meg! han føler at han alltid tar intiativ og for å være slem pleier jeg å skyve han bort, men det er visst turn off, og det skjønner jeg godt! :gjeiper: så hva skal jeg gjøre slik at han sprekker av lyst? kanskje diskutert dette fra før av, men jeg vil gjerne ha spesifikke svar! hva og hvordan!!! ?? får så lyst til at han dytter meg inn i veggen og tar meg, og jeg vil helst ikke ha svar at snakk med han, jeg vil gjerne overraske han! så please, hva skal jeg gjøre for å pirre noe innmari? takk på forhånd! :D :D Forstår veldig godt at han ikke liker å bli avvist og det er bra at du forstår at han ikke liker det også! Jeg pleier å sende meldinger, bilder til kjæresten min. Fortelle han hva jeg har lyst til å gjøre med han når han kommer hjem. Nå er det sånn at han jobber i Nordsjøen og da blir det ofte to uker mellom hver gang vi ser hverandre. Og da blir det mest kontakt på telefon eller mail. Mailene da de siste dagene består som regel av hva vi skal gjøre, hvor lyst jeg har til å kaste han ned på sengen og gi han hans livs beste natt når han kommer hjem. Det er også flere ganger jeg har kommet på flyplassen for å hente han når han kommer hjem og han har overfalt meg på flyplassen, dratt meg med inn på det første å beste stedet og løftet meg opp etter en vegg. Og det er det beste jeg vet om! Det er flere ganger vi har vært hos felles venner og gitt hverandre et blikk som ikke kan misforståes, jeg har sett han inn i øynene og han har blitt steingal. Da er det bare å "late som vi er uvenner å må snakke" og inn på badet og ta en runde. Prøv å fortell kjæresten din om hva du har lyst til å gjøre med han, hva du liker å gjøre, fortell han det han vil høre og det han liker at du gjør med han, fortell han at du elsker sexen dere har (om du gjør det) og sånne ting. Pleier å funke! Good luck!
Snuskepuz1 Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Eller håndjern, bind for øynene, kjøp nytt undertøy og frekk deg frem for han! Gutter pleier å elske å få oppmerksomhet i senga
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Du kan viske han noen "skitne" ord på offentlige plasser. F.eks: på en kino. Dele fantasien din litt. Funker med typen min hvertfall
Gjest sjenert jente Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Takk skal dere ha! Gode tips her altså! - Vi har på en måte ikke snakket så veldig dirty over sms, og jeg vil jo helst ikke begynne ? Hva bør jeg gjøre med det?
Snuskepuz1 Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Takk skal dere ha! Gode tips her altså! - Vi har på en måte ikke snakket så veldig dirty over sms, og jeg vil jo helst ikke begynne ? Hva bør jeg gjøre med det? Si at du savner han, at du gleder deg til hva dere kan gjøre når dere ser hverandre igjen feks? Det er like mye jenta sin "jobb" å begynne :-) Ingen skam i det!
barnehagetanten Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Diskre stryke ham på innsiden av låret. Kysse øreflippen og si hvor tent du er. Ta initiativ selv: ikke bare være den som blir forført. Fortell ham hvor deilig han er. Menn trenger også å bli forført og fortalt hvor flotte de er.
Gjest sjenert jente Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Hva vil skitne ord si? Jeg er ordentlig dårlig på dirty snakk - når han spør meg hva jeg føler når han fingrer meg eller no så blir jeg sittende igjen og tenke så fortsetter jeg med en lang "emmmm" og det er det :/ syns så synd på stakkaren når han vil høre noe sexy, mens jeg ikke kan noe - føler meg så slem
barnehagetanten Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Hva med å forsøke seg fram med det en er komfortabel med og utvide repetoaret etterhvert? Eksempel til å begynne med si: "jeg har lyst på deg", videre "kunne tenke meg å ha sex med deg", fortsetter med "har lyst å ....." (hva dere driver med endten det er 69/munnsex/romantisk massage/fantasier...) Utforsek sexlivet anbefales på det varmeste: synes vi har bedre og bedre sex nå enn til å begynne med.
Gjest trådstarter Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 takk for gode råd ! jeg skal nok få han tent som en lighter neste gang, håper jeg jeg vil ikke bare få han kåt, men få lyst på meg
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Beføl han når han minst forventer de. Gjerne på såkalte u-passende steder. Om du liker å si nei, så gjør de på dn måten at f.ex. ta frem kuken hans fra buksene og ikke direkte runke han men driv han til vanvidd uten å la han komme. La han vente til litt senere og la han være helt skjelven av lyst en stund. Når dere kjører på tur for eksempel, så kan du begynne å beføle han og etterhvert ta ut hans penis. Han har mer en nok med kjøringen og kan ikke hindre deg om du bruker litt kjærlighets-full makt. Ta på den skjørt uten truse og ta hans hand og før den til en ferdig våt mus og spør om ikke den er deilig og om han vil ha deg. Bruk fantasien min venn.
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #12 Skrevet 14. april 2011 Jeg gikk miste av de meste fordi jeg var så sjenert som ungdom og ung mann selv om jeg var en av de med best utseende. I Dag er jeg 41 år, slutter aldri å drømme om en jente som kan pirre sin mann. Er fortsatt stram, høy og ganske så flott.
Gjest Mirabelle Skrevet 14. april 2011 #13 Skrevet 14. april 2011 Jeg gikk miste av de meste fordi jeg var så sjenert som ungdom og ung mann selv om jeg var en av de med best utseende. I Dag er jeg 41 år, slutter aldri å drømme om en jente som kan pirre sin mann. Er fortsatt stram, høy og ganske så flott. Da er du en vær!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå