AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Hva kom prisen på bryllupet på? Vi forsøker å gjøre det så billig som mulig ved å bruke billige alternativer. Likevel syns jeg dette blir fryktelig dyrt.
millie88 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Vi skal ha totalt 85 gjester og vårt bryllup kommer totalt på ca 150 - 160 000,-. Og ja jeg syntes det er veldig mye penger men sånn blir det nå hvertfall. Skulle gjerne gjort det billigere, men har så langt ikke klart å finne så veldig mye billigere alternativer enn det vi har fått tak i. Vil gjerne ha tips og smarte løsninger fra andre her inne som gjør at man kan spare noen kroner
Bridezilla Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Vi har 100 gjester ++, og maten og leie av hotellet (koldtbord), drikke (alkohol fri vin og øl, brus og lignende), dekking av bord og rydding etterpå kommer på rundt 30 000, og vi har et budsjett på 65 000
millie88 Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Oii hvordan har dere fått det til?? Imponerende!
Gjest loren Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Ca 90 gjester, og budsjett på 75.000 Da har vi fri bar (ikke på hotell) og alle er invitert til middag
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Ca 90 gjester, og budsjett på 75.000 Da har vi fri bar (ikke på hotell) og alle er invitert til middag Hvordan får dere til dette? Trodde kuvertpris var på ca 1000 kr per hode... Og dette inkl alkohol
Lachesis Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Vi hadde 80 gjester og endte på ca 46000,- Alle til middag. Alkohol fra Sverige. Leide et grendehus som vi pyntet selv. Blomster ble kjøpt på Mester Grønn dagen før. Fant ferdige buketter i vase til 100,- Venninne lagde bryllupskake billig. "Alle" tanter hadde med seg ei kake av noe slag. Hadde 2 bekjente som sto på kjøkkenet fra 14 til 21 og styrte med mat og sørget for at alle boller var fylt opp osv. Betalte dem 1000,- hver. Det ble iallefall en flott fest.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 Vi hadde 80 gjester og endte på ca 46000,- Alle til middag. Alkohol fra Sverige. Leide et grendehus som vi pyntet selv. Blomster ble kjøpt på Mester Grønn dagen før. Fant ferdige buketter i vase til 100,- Venninne lagde bryllupskake billig. "Alle" tanter hadde med seg ei kake av noe slag. Hadde 2 bekjente som sto på kjøkkenet fra 14 til 21 og styrte med mat og sørget for at alle boller var fylt opp osv. Betalte dem 1000,- hver. Det ble iallefall en flott fest. Vi gjorde det akkurat slik, vi også! Men hadde 100 gjester, og ca 8 serveringshjelpere. Handlet blomster på Plantasjen (mange forskjellige, i forskjellige farger, ble veldig fint). Vi måtte ut med ca 50 000 totalt (kjole fra Kina etc) Ble kjempekoselig, men selvsagt litt arbeidskrevende og krevde mye planlegging. 1
lilleGrethe Skrevet 8. april 2011 #10 Skrevet 8. april 2011 Jeg har ikke helt oversikt over det endelige regnskapet, men tror det kom på ca 150 000 hos oss også. 80 gjester - vin fra polet, annen alkohol fra taxfree, 4 retters middag med bra betjening.
Lachesis Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Vi gjorde det akkurat slik, vi også! Men hadde 100 gjester, og ca 8 serveringshjelpere. Handlet blomster på Plantasjen (mange forskjellige, i forskjellige farger, ble veldig fint). Vi måtte ut med ca 50 000 totalt (kjole fra Kina etc) Ble kjempekoselig, men selvsagt litt arbeidskrevende og krevde mye planlegging. Oooja. Arbeidskrevende og mye planlegging. Amen. :gjeiper: Festen var flott, det var herlig å se hele familien igjen, gubben og jeg ble gift og alt var vellykket, men gud så deilig da alt var ferdig. La meg si det sånn at forhåpentligvis så skal jeg aldri gifte meg igjen , men om jeg skal arrangere en fest med så mange gjester igjen så hadde jeg spandert på meg å sette bort en god del av oppgavene gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå