Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel dame på 24 som ikke har trent og spist mye usunt den siste tiden da det har vært mye sløving på sofaen etter laaange dager på kontoret. Jeg er tynn, men har nå fått gigantiske lår, og ellers en litt slapp og gusten hud.

Saken er den at jeg regner med at det litt hopping i høyet på en hyttetur som skal skje om en måned, og det har ikke skjedd meg på mange måneder. Dessuten er det jo straks badesesong.

Hvordan skal jeg klare å bli kjernesunn innen den tid? Er det vits på begynne treningen? Kan jeg klare å stramme opp lårene og få fjernet den usunne huden på en måned?

Videoannonse
Annonse
Gjest LOGAN
Skrevet

Kom deg ut NÅ!!

Jeg lover deg, om du kommer deg ut hvertfall annenhver dag i en mnd så merker du forskjell på alt!! ;)

30-40 min rask gange/løping!

Det påvirker om ikke annet humøret - i løpet av en uke kommer du til å føle deg sååå mye bedre! Kjør på!

Jeg er på vei ut døren nå. 30 minutter løping og 6 "runder" med intervaller(ca 10 min)..

Avslutter det hele med 20 min solarium, dusj, ansiktsmaske og sofa!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg havnet i den samme knipa for litt siden, og bestemte meg for en dag jeg skulle kick-starte frisk og sunn-hverdagen.

- Dra på butikken når du er mett og med handle liste. Kjøp inn masse frukt/grønt og godt pålegg. Prøv å handle basisprodukter så du har i skapene resten av måneden. Småhandling fører til at man kjøper usunt.

- Ta vårvasken i leiligheten og plant noe grønt ute. Det gjør noe med humøret.

- Hver gang du gjør noe bra for deg selv, så skriv det på en lapp og heng det på kjøleskapet. Har du (x) antall lapper om en måned får du en premie. Feks. et par nye støveletter som er litt for dyre.

- Når du kjenner søtsuget. Drikk et glass vann, puss tennene eller lag en smoothie.

- Nå har sola kommet, så du har ingen unnskyldning til å sitte inne. Ta med deg en venninne å tur eller luft hunden for den gamle naboen.

-Spinning er dessuten effektivt. Og de fleste har timer du kan ta før jobb. Få med deg noen kollegaer, så er dere mer forpliktet til å møte opp.

- Ta deg en skikkelig peeling og litt spraytan for en frisk look.

Lykke til :) :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...