Niennas Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 I høst kontaktet jeg et band som jeg har hørt mye positivt om, bl.a. her inne på KG, og fikk en fin deal der de skal spille under hele dagen vår. Vi fikk tilsendt kontrakt i oktober, den ble skrevet under, og sendt tilbake. Siden jeg var så og si ferdig med bryllupsplanlegginga så har jeg lagt den på hylla de siste månedene, men nå begynt å ta opp tråden igjen, bl.a. ved å kontakte alle som vi har skrevet kontrakt med, som band og lokale. Det er en måned siden jeg sendte mail til bandet, enda ikke fått noe svar. Sendte enda en på torsdag. Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke får tak i de? Hvor mye arbeid skal jeg legge i å få tak i de før jeg begynner å se meg rundt etter et nytt band? Hvordan gjøre dette? (Nei, de har ikke fått pengene, så vi har ikke blitt lurt sånn sett). Vær så snill og kom med deres synspunker
punkyB Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Litt avh. av hva slags mailadresse du har brukt så kan det jo være at de ikke lese den av div. grunner ? Kontakt de via telefon eller vanlig brev.
Niennas Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 Har ikke brukt [email protected], men [email protected]... =/
Tullepia Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 I høst kontaktet jeg et band som jeg har hørt mye positivt om, bl.a. her inne på KG, og fikk en fin deal der de skal spille under hele dagen vår. Vi fikk tilsendt kontrakt i oktober, den ble skrevet under, og sendt tilbake. Siden jeg var så og si ferdig med bryllupsplanlegginga så har jeg lagt den på hylla de siste månedene, men nå begynt å ta opp tråden igjen, bl.a. ved å kontakte alle som vi har skrevet kontrakt med, som band og lokale. Det er en måned siden jeg sendte mail til bandet, enda ikke fått noe svar. Sendte enda en på torsdag. Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke får tak i de? Hvor mye arbeid skal jeg legge i å få tak i de før jeg begynner å se meg rundt etter et nytt band? Hvordan gjøre dette? (Nei, de har ikke fått pengene, så vi har ikke blitt lurt sånn sett). Vær så snill og kom med deres synspunker Hvis dere har underskrevet kontrakt så kan de ikke bare unndra seg den sånn uten videre. I stedet for å maile bør du plukke opp telefonen og ringe. Eventuelt bør du sjekke om mailadressen er riktig eller om de har en ny. Du får nok tak i dem, skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå