Gjest BabyBlue Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Link til nettsiden Ja? Hva mener dere? =) Og er dere fornøyd med dette kameraet (nikon d3100) dere som har det?
Gina_ Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Det ser jo helt greit ut det. Objektiv + kamera til rett under 4000 er ikke galt. Har du sammenlignet pris med andre nettsider, og sjekket eventuelt returrett?
Gjest BabyBlue Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Har sammenlignet på elkjop, lefdal elektromarked og hjemmesidene til de typiske elektrokjedene. Det er ganske like tilbud, bortsett fra at her tilbyr de en veske og nikon school intro eller noe med på kjøpet, i forhold til de andre som kun tilbyr kamerahus og linse. Det har vært en del klaging på leveringstid, men prismessig er dette en av de beste tilbudene. Men det med objektiver lurer jeg veldig på... 18-55 er vel den typiske standarden? Trenger jeg egentlig noe mer fancy sånn i begynnelsen? Men er en smule forvirret - en pakkegreie sier 18-55 VR (er det sånn som stabiliserer bildet?), koster da noen hunder mer, og en annen pakkegreie kommer med en som heter 18-55||. Hva er forskjellen på de? Ser også at noen kommer med 18-105. Er det så mye bedre enn 18-55? Jeg er ganske interessert i foto og slikt, men speilrefleks er jeg helt grønn på.
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Det hadde vært smart å kjøpe et minnekort også, sånn at du kan ta vare på bildene du tar Men sånn ellers så er det et ganske bra nybegynner kamera
Gina_ Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Har sammenlignet på elkjop, lefdal elektromarked og hjemmesidene til de typiske elektrokjedene. Det er ganske like tilbud, bortsett fra at her tilbyr de en veske og nikon school intro eller noe med på kjøpet, i forhold til de andre som kun tilbyr kamerahus og linse. Det har vært en del klaging på leveringstid, men prismessig er dette en av de beste tilbudene. Men det med objektiver lurer jeg veldig på... 18-55 er vel den typiske standarden? Trenger jeg egentlig noe mer fancy sånn i begynnelsen? Men er en smule forvirret - en pakkegreie sier 18-55 VR (er det sånn som stabiliserer bildet?), koster da noen hunder mer, og en annen pakkegreie kommer med en som heter 18-55||. Hva er forskjellen på de? Ser også at noen kommer med 18-105. Er det så mye bedre enn 18-55? Jeg er ganske interessert i foto og slikt, men speilrefleks er jeg helt grønn på. 18-105mm har mer zoom, så om du ønsker en god all-round linse til reiser og lignende kan det være det beste 18-55 er også bra, og hvis kun det har VR (bildestabilisator), hadde jeg gått for den. VR er lurt å ha! Husk minnekort som hun over meg sier
Gjest BabyBlue Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Jeg kjøper med VR ja ; ) Nå har jeg falt for dette tilbudet da: http://www.dustinhome.no/pd_5010551099.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1576&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=NIKON+D3100+%2B+OPTIKK+18-55+MM+VR+%2B+4GB+%2B Siden det følger med minnebrikke, pluss at butikken har fått mer skryt for service og leveringstid. Jeg sendte mail og spurte om jeg kunne bestille selv om det ikke var på lager, og fikk svar dagen etter om at det funket helt fint. Blir litt tryggere av nettbutikker som tar vare på kundene sine, for netonnet harlitt misfornøyde kunder på noen områder.
Gina_ Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Ja, det ser jo bra ut Håper alt er som det skal når du får det!
holahola Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Selv er jeg nok bare kjent med Canon. Har EOS 550D og er utrolig glad i det! Er jo på en måte en miniutgave av 7D, og funker kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå