Gå til innhold

Innvandrere som vil bruke sitt eget flagg på 17.mai

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:popcorn: :popcorn:

Det er vel ingen som gidder å diskutere dette fordi det er allmennkunnskap at Norge ble tvunget inn i unionen, og at det hele tiden var sterk motstand mot den i Norge. At du ikke har skjønt det er ikke vårt problem. Dessuten er dette på siden av det tråden handler om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg hadde blitt provosert om jeg hadde sett noen invandrere som veivet med sitt eget flagg på 17. Mai!

Det er Norges frigjøring vi feirer, La 17. Mai være 17.Mai og la det norske flagget være i fokus :flagg:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Det er vel ingen som gidder å diskutere dette fordi det er allmennkunnskap at Norge ble tvunget inn i unionen, og at det hele tiden var sterk motstand mot den i Norge. At du ikke har skjønt det er ikke vårt problem. Dessuten er dette på siden av det tråden handler om.

Har du lest hele innlegget eller bare halve?

En personalunion er en union hvor to eller flere stater har et felles statsoverhode som regjerer over alle statene, men hvor hver enkelt stat er uavhengig av hverandre og derfor regnes som selvstendige.

Om vi ble tvunget inn eller ikke har ingenting å si. :fnise:

Og tilbake til det tråden handler om.

La Norge få ha sin dag uten at masse utenlandske flagg skal svive rundt!

Endret av Seniorita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi ble tvunget inn eller ikke har ingenting å si. :fnise:

Nei for all del, hva har det å si om man er undertrykt, så lenge man på papiret er en selvstendig stat... :sarkasme:

Men du tror jo også at ytringsfrihet innebærer at man ikke har lov til å støte noen (!), så.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Nei for all del, hva har det å si om man er undertrykt, så lenge man på papiret er en selvstendig stat... :sarkasme:

Men du tror jo også at ytringsfrihet innebærer at man ikke har lov til å støte noen (!), så.

Haha, herregud. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seniorita

Er du seriøs nå?

jupp. Les hele innleggene jeg kommer med, så du nok med deg det. :)

Så lurer jeg litt på hvor dere får deres fakta fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor i Oslo, som har den største andelen personer med innvandrerbakgrunn. Jeg har faktisk til gode å ha sett et utenlandsk flagg på 17 mai, og det er jeg sikker på at de fleste av dere også har, altså tilgode å ha sett. LIKEVEL insisterer dere på å krangle om what if, det skjer?

Og jeg har bodd i Oslo hele livet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor i Oslo, som har den største andelen personer med innvandrerbakgrunn. Jeg har faktisk til gode å ha sett et utenlandsk flagg på 17 mai, og det er jeg sikker på at de fleste av dere også har, altså tilgode å ha sett. LIKEVEL insisterer dere på å krangle om what if, det skjer?

Og jeg har bodd i Oslo hele livet.

Jeg har bare bodd i Oslo 3 år, men har allerede sett utenlandske flagg, og utenlandske ting som f. eks. indianere i tradisjonelle klær som spilte indianer-musikk på Karl Johan under 17. Mai som gatemusikanter.

Jeg ble ikke provosert, men stussa litt over det bare. Ble ikke så gavmild heller, var mest ute etter å feire det norske på akkurat den dagen, så det ble ingen penger på dem heller hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

jupp. Les hele innleggene jeg kommer med, så du nok med deg det. :)

Så lurer jeg litt på hvor dere får deres fakta fra?

Jeg har lest hele innlegget, og skjønner hvordan du tenker. Men jeg er fortsatt ikke enig. Forøvrig signerer jeg Sushi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Men hvor får dere faktaen deres fra??

Jeg får fra bla museum, leksikon osv.

Endret av Seniorita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker
På 4.4.2011 den 9.36, Wonders skrev:

Ha gjerne på nationaldrakten fra ditt respektive land, men flagget skal være helnorsk.

Nemlig 👍

Anonymkode: 14d1e...638

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...