Jenta24 Skrevet 3. april 2011 #1 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har flørta med en gutt i noen uker nå, møtte han på nettet for godt over 1 1/2 måned siden, jeg så på profilen hans at han likte å gå på ski og sånne ting så jeg tok kontakt med han og spurte om han ville bli med på en skitur en dag, og det ville han. Når vi kom tilbake fra skituren sa han at vi kunne prøve å ta en skitur i igjen samme uke, jeg takket jo selvfølgelig ja til det, noen dager senere møttes vi på samme sted på ny, vi gikk samme skituren som sist. Når vi kom tilbake til bilen, takket jeg for turen og sa at jeg håper vi kan møtes igjen, han sa han var veldig usikker på om han ville møte meg mer. Det ble stille leenge jeg tok ikke kontakt med han siden jeg hadde sagt han fikk ta kontakt om han bestemte seg for å møte meg mer. Så en fredag for 2 uker siden tikket det inn en sms om jeg ville være med å gå en tur og senere spise middag hos han en dag.Jeg ble veldig glad for det og sa at det ville jeg gjerne være med på..Dagen kom å vi hadde det kjempe koselig så på tv og snakket om alt og ingenting. Når jeg kom hjem fikk jeg sms om at han takket for koselig besøk og håpet at det ikke ble alt for lenge til vi kunne sees igjen. Jeg tok motet til spurte om han ville komme til meg en kveld. Det endte da opp med en lørdagskveld, vi satt og snakka og små kyssa. Når han dro igjen følte jeg at jeg var veldig glad. Dagen etter lovet han å ringe og vekke meg siden jeg skulle på jobb, noe han ikke gjorde, det var stille fra han hele dagen, jeg snakka med han på telefon på kvelden,hørte ikke noe mer, plutselig kom det en sms på mandagsmorran, og jeg braste ut i gråt, han hadde da grublet lenge og funnet ut at han ikke ville fortsette med noe mer, at det ikke var noe gnist. Jeg ble utfattelig lei meg og sendte en sms om vi kunne bruke mer tid på hverandre, det gikk lenge før jeg fikk svar tilbake, men når kvelden kom fikk jeg melding om at vi kunne prøve litt til, jeg inviterte han hit dagen etter for å få snakka sammen og følte ting var på gli igjen..På fredag var jeg hos ei venninne og da sendte han sms og spurte om jeg kom innom han på vei hjem igjen, noe jeg gjorde. I går var jeg også hos han. Men så begynner jeg å lure på hvordan skal jeg tolke dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 3. april 2011 #2 Del Skrevet 3. april 2011 jeg ville ikke ha brukt noe tid på han. Han sier jo ganske tydelig ifra at han føler ikke noe gnist med deg. Men foreløpig har han mest sannsynlig ingen bedre å gå til heller, så da møter han deg like så greit. Med den gang han møter noen som han føler det "gnistrer" bedre med, kommer han til å dumpe deg. Jeg ville bare avsluttet det nå, før det har gått for langt og du har fått for mye følelser for han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. april 2011 #3 Del Skrevet 3. april 2011 Hva er det å ikke bli klok på? Han føler det ikke er noe gnist der, men trives fortsatt i ditt selskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #4 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg hadde ikke klart å fortsette og han jeg datet følte at det ikke var gnist der. Jeg anbefaler deg å gå videre selv om du sikkert ikke har lyst til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta24 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg hadde ikke klart å fortsette og han jeg datet følte at det ikke var gnist der. Jeg anbefaler deg å gå videre selv om du sikkert ikke har lyst til det. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne_21 Skrevet 4. april 2011 #6 Del Skrevet 4. april 2011 Men så begynner jeg å lure på hvordan skal jeg tolke dette her? Han vil ikke ha et forhold med deg, men han liker deg sikkert godt som venn, og av og til vil han rote med deg, kanskje ha sex? Ikke forvent noe mer av denne karen, da blir du nok bare skuffa Lykke til med å treffe en annen du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta24 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 5. april 2011 Han vil ikke ha et forhold med deg, men han liker deg sikkert godt som venn, og av og til vil han rote med deg, kanskje ha sex? Ikke forvent noe mer av denne karen, da blir du nok bare skuffa Lykke til med å treffe en annen du liker Snakker med han på tekstmelding hver dag og han gir nå uttrykk for at han er glad i meg..Er livredd for å bli skuffet,men han er en kjempe fyr er bare det:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. april 2011 #8 Del Skrevet 5. april 2011 Snakker med han på tekstmelding hver dag og han gir nå uttrykk for at han er glad i meg..Er livredd for å bli skuffet,men han er en kjempe fyr er bare det:( Stol i hvert fall aldri blindt på noen. Det er et godt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. april 2011 #9 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har flørta med en gutt i noen uker nå, møtte han på nettet for godt over 1 1/2 måned siden, jeg så på profilen hans at han likte å gå på ski og sånne ting så jeg tok kontakt med han og spurte om han ville bli med på en skitur en dag, og det ville han. Når vi kom tilbake fra skituren sa han at vi kunne prøve å ta en skitur i igjen samme uke, jeg takket jo selvfølgelig ja til det, noen dager senere møttes vi på samme sted på ny, vi gikk samme skituren som sist. Når vi kom tilbake til bilen, takket jeg for turen og sa at jeg håper vi kan møtes igjen, han sa han var veldig usikker på om han ville møte meg mer. Det ble stille leenge jeg tok ikke kontakt med han siden jeg hadde sagt han fikk ta kontakt om han bestemte seg for å møte meg mer. Så en fredag for 2 uker siden tikket det inn en sms om jeg ville være med å gå en tur og senere spise middag hos han en dag.Jeg ble veldig glad for det og sa at det ville jeg gjerne være med på..Dagen kom å vi hadde det kjempe koselig så på tv og snakket om alt og ingenting. Når jeg kom hjem fikk jeg sms om at han takket for koselig besøk og håpet at det ikke ble alt for lenge til vi kunne sees igjen. Jeg tok motet til spurte om han ville komme til meg en kveld. Det endte da opp med en lørdagskveld, vi satt og snakka og små kyssa. Når han dro igjen følte jeg at jeg var veldig glad. Dagen etter lovet han å ringe og vekke meg siden jeg skulle på jobb, noe han ikke gjorde, det var stille fra han hele dagen, jeg snakka med han på telefon på kvelden,hørte ikke noe mer, plutselig kom det en sms på mandagsmorran, og jeg braste ut i gråt, han hadde da grublet lenge og funnet ut at han ikke ville fortsette med noe mer, at det ikke var noe gnist. Jeg ble utfattelig lei meg og sendte en sms om vi kunne bruke mer tid på hverandre, det gikk lenge før jeg fikk svar tilbake, men når kvelden kom fikk jeg melding om at vi kunne prøve litt til, jeg inviterte han hit dagen etter for å få snakka sammen og følte ting var på gli igjen..På fredag var jeg hos ei venninne og da sendte han sms og spurte om jeg kom innom han på vei hjem igjen, noe jeg gjorde. I går var jeg også hos han. Men så begynner jeg å lure på hvordan skal jeg tolke dette her? Skal jeg være helt ærlig hadde jeg ikke giddet bruke noe tid på tolke dette i det hele tatt, men tvert i mot satt ned foten. Ta det ved neste treff og si at "Du, dette av og på opplegget du bedriver med meg finner jeg meg bare ikke i. Enten er du interessert i meg, eller så er du ikke det. Er du ikke interessert kan vi like godt avklare det først som sist og bli ferdige med det, for jeg gidder ikke kaste bort tid og følelser - og blir såret. Så?" Klarer han ikke svare skikkelig på det heller så forsøker han ganske enkelt å holde deg på gress så han kan få seg litt nå og da - og da avslutter du og kommer deg videre til andre jaktmarker. Gjør det klart at du ikke gidder mer og hvorfor. Det er ikke gøy å kutte folk, men av og til er det tvingende nødvendig og du kommer til å føle deg mye bedre etter en stund - og du åpenr for å treffe andre, bedre menn Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #10 Del Skrevet 5. april 2011 Har du hørt om wall of text syndromet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta24 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 2. mai 2011 En liten oppdatering:) Nå har jeg og han gutten vært kjærester i 2 uker etter en prat sammen ute på en brygge i påsken fant han ut at det var meg han ville ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå