Gjest Gjestmann25 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Sikkert mange her inne som handler på erotiske produkter på nett, og som har litt mer peil på priser enn meg. Hvilke nettbutikker i Norge er generelt billigst, og hvilke er dyrest? Er jo håpløst å sammenligne priser, da kun noen få er med i kelkoo sine lister. Ta gjerne med noen hårreisende eksempler på prisforskjeller.
Gjest Heloise Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Hmmm, jeg har handlet litt på AnnSummers.com men har ingen anelse om prisene der er fæle... Følger spent med her
Gjest Gjestmann25 Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Annsummers er britsk butikk det? Har lett opp noen drøye prisforskjeller selv. Manzzz Toys Rollie Blue (penisring) Eksensia.no : 299kr Kosetid.no : 164kr KAMA SUTRA - INTENSIFYING GEL Eksensia.no: 399kr Glassleker.no: 149kr Så langt ser det hvertfall ikke bra ut for Eksensia.no Skal finne flere graverende eksempler på ågerpriser etterhvert .
Gjest lindaladie86 Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Annsummers er britsk butikk det? Har lett opp noen drøye prisforskjeller selv. Manzzz Toys Rollie Blue (penisring) Eksensia.no : 299kr Kosetid.no : 164kr KAMA SUTRA - INTENSIFYING GEL Eksensia.no: 399kr Glassleker.no: 149kr Så langt ser det hvertfall ikke bra ut for Eksensia.no Skal finne flere graverende eksempler på ågerpriser etterhvert . Jeg pleier alltid å lete etter pris når jeg skal ha noe.. det lønner seg alltid.. fant ikke de produktene på glassleker.no Fonzie vibrator Eksensia.no : 499kr Kondomfabrikken.no : 299kr We-Vibe II Eksensia.no : 998kr Kondomfabrikken.no : 879kr Lønner seg å lete litt på priser
Gjest anne´S Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 FROLIC LUBRICANT - 100 ML Eksensia.no pris 125,- glassleker pris 149,-
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 FROLIC LUBRICANT - 100 ML Eksensia.no pris 125,- glassleker pris 149,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå