Gå til innhold

Mannen liker SM...men kan bli for ivirg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger noen råd/innspill. Jeg har vært med min mann i snart 8 år, og fra start sa han at han var interessert i SM, den gangen var det veldig uskyldig, klaps på rumpa o.l.

Iløpet av de siste årene har hans fasinasjon for SM økt, og han har kjøp inn paddel, ridepisk, gags o.l. I utgangspunktet er dette greit, og vi har blitt enig om å ta det i det tempoet og med den "smerte teskelen" vi tåler.

Likevel har han de siste 6-12 mnd blitt mer "hardhendt" når han spanker, og sier at : "det må man tåle" ller "gjør jo ikke noe om vi tar å gjør det hardt 2 ganger i mnd", "nå gjør det vondt fordi det er en uke siden sist" o.l. Jeg kan si stoppkode vår, men han fortsetter (ofte med samme styrken). Tidligere så stoppet han, og vi ble enig om hva vi ønsket videre.

Han ser på SM på nett, og dette er greit, men føler han blir litt for ivrig og "lever seg inn" i rollen (rollen han har sett på nett) når vi leker.

Jeg syntes det er ålreit med SM 1-2 ganger i uken, og at vi varierer litt, men når det blir så hardt og han ikke stopper når jeg ønsker...da blir jeg rett og slett sur...

Han sier at det tenner han når jeg "spreller", og når jeg er rød på rumpa. Jeg har sagt jeg kan leke med og overdrive, slik at det ser veldig vondt ut, og at han kan spanke litt svakere. Dette var ok tidligere, men ikke nå...

Hvordan forstå at han må ta litt hensyn? Har prøvd å si det utallige ganger..

Videoannonse
Annonse
Gjest MrsTux
Skrevet

Ok, jeg ville aldri hatt SM-sex med en mann som ikke respekterer stoppkoden! Jeg ville rett og slett ikke turt! Si nei til SM hvis han ikke kan ta hensyn.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nektet all sm-sex. Når han ikke respekterer stoppordet deres så mister du all tryggheten og tilliten. Det samt respekt er alfa og omega når man utøver sm.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Er ikke dette veldig respektløst da?

Du får si til ham at dersom han ikke respekterer stoppordet så er det slutt på det for godt.

Jeg hadde følt det som en klart tillitsbrudd.....spesielt om jeg måtte være den submissive.

Skrevet

Skal man holde på med SM OG det er til gelde for begge parter er det helt grunnleggende at stoppkode respekteres uten spørsmål! Jeg hadde aldri blitt med på noe som helst med en mann som ikke stoppet når det ble nok. En ting er at det kan bli både ubehagelig og vondt utover det som er akseptabelt, det kan faktisk bli direkte farlig tilslutt!

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg ville aldri hatt SM-sex med en mann som ikke respekterer stoppkoden! Jeg ville rett og slett ikke turt! Si nei til SM hvis han ikke kan ta hensyn.

Signerer.

Gjest Fikira
Skrevet

Slikt gjør man bare ikke.

Stoppkoden er der for en grunn...om man ikke respekterer den, så får han heller slutte å ha sm sex.

Det er såpass viktig at jeg hadde nektet.

Gjest SnakeOil
Skrevet

Signerer, hele konseptet bak S&M, slik jeg har skjønt det, er at det faktisk er sub'en som er sjefen og har kontroll.

Anbefaler deg å kutte ut hele aktiviteten så lenge han ikke klarer å forholde seg til avtalen.

Skrevet

Signerer dei andre her. Eg hadde ikkje hatt SM-sex med ein som ikkje respekterar grensane som er sett. Aldri.

Gjest Raindrops
Skrevet

Signerer alle over her, det at han ikke respekterer stopp-ordet deres ser jeg på som veldig alvorlig. Trygghet, tillit og respekt for partneren man uttøver med er uendelig viktig innenfor SM. Jeg hadde ikke gitt grønt lys for mer SM sex med en slik Dom.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Ts her

Jeg vet at dere alle har rett, jeg fikk noen smart tips her, og takk for det :) Jeg skal snakke med min mann om det, men føler det er så vanskelig, fordi han ikke alltid forstår..Og ofte når han spanker og jeg sier det er vondt, så sier han; jeg "slår" ikke så hardt da...Men han kan jo da ikke vite hvordan det føles på meg!?

Gjest SnakeOil
Skrevet

Dere må ha et kodeord, "rød" evt "rød" og "gul", der gul signaliserer at det er "hardt nok" og "rød" betyr "STOPP OG SLIPP MEG LØS UMIDDELBART".

Har dere ikke noe slikt?

AnonymBruker
Skrevet

Som alle de andre her sier, SM er såpass farlig at begge parter MÅ skjønne alvoret og ha respekt for kodeordet dere blir enige om for STOPP!!

Uten noen form for forståelse og respekt for dette, har du INGEN sikkerhet. Tråkker han over den grensen, så aner du ikke hvordan du skal få ham til å stoppe, og med en mann som bare blir mer og mer hardhendt, ville jeg faktisk stoppet det helt, til han skjønner hva SM faktisk ER!!

SM er nemlig ikke å plage en ufrivillig partner, eller å slå hardere en mottakeren seriøst liker. SM skal være noe BEGGE tenner på, og er ikke noe du skal gjøre FOR ham.

At han tenner på at du spreller litt er så, og at han tenner på at du blir rød er også greit nok, men fra å sprelle litt, til å faktisk bli kåt av å tråkke over din smerteterskel og over din grense for hva du ønsker å være med på, det har ikke noe med SM å gjøre!!

Da begynner han å nærme seg en grense som går fra SM til overgrep/mishandel, og den dagen han har skadet deg, etter å ikke ha hørt på stopp-ordet.... så er det faktisk nettop mishandel han driver med.

SM skal være en lek mellom to villige mennesker, respekterer han ikke det, så skjønner han rett og slett ikke alvoret og greia med SM.

Ta en alvorsprat med ham, du MÅ være streng på dette!!

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

En person med så korte sosiale antenner burde nektes tilgang til det motsatte kjønn!

Endret av MikeWaters
Gjest Katten.
Skrevet

En person med så korte sosiale antenner burde nektes tilgang til det motsatte kjønn!

Forsåvidt til det samme kjønn óg..

Gjest MikeWaters
Skrevet

Forsåvidt til det samme kjønn óg..

Hør hør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...