Gjest elina Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Er det noen der ute som har vært i Sverige og leid/kjøpt brudekjole, og som kan anbefale noen bra butikker? Har hørt at det skal være en del billigere!
Pip Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Hugsar ei her inne (kjem ikkje på kven) som bestilte ein Bonny-kjole frå Sverige (ein med raude detaljar...). Var i alle fall mykje styr - ho fekk han ikkje, så til slutt måtte ho kjøre til Sverige sjølv for å hente kjolen - og då var det feil kjole! (Utan raude detaljar...) Men ellers veit eg ikkje... Veit i alle fall at Lilly-kjolane er utruleg mykje billigare i Danmark enn i Noreg - viss det kunne friste...
foxie Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Jeg kjøpte en kjole i sverige. Det var mye tøys( det er meg med kjolen nevnt i innlegget over) og ville aldri gjort det igjen. Tror jeg ville valgt nettet, for jeg fant ut at jeg kunne ha spart mange tusen på å bestille kjolen via nettet. Fant dette ut litt sent desverre. Grrr Jeg tror det er billigere, kjappere og tryggere å bestille via internett. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå