Gå til innhold

Leser mange blogger som irriterer meg GRØNT!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er som overskriften sier for min del!

Jeg leser bl.a fotballfrue og irriterer meg like mye hver gang!

Måten hun poserer på(ser ut som hun ramler bakover hver gang), digger seg selv, er altfor tynn, legger opp til et latterlig kosthold som dessverre mange altfor unge mennesker ser opp til, for ikke å snakke om å gå i høye hæler uansett hva du skal!

Ellers leser jeg; beaeks, julianyl(why god why?), passionforbaking, lineviktoriahuseby(love it), linni, linniiiie etc.

Dette er mine meninger og jeg ønsker ingen kommentarer på hvorfor ditt og hvorfor datt!

Jeg vil vite hvilke blogger folk leser og hvorfor - både positivt og negativt!

Hvilke leser du? Hva synes du?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder meg unna dissa rosabloggerne, blir så kontroversielt alt sammen, vil jeg ha reklame setter jeg på tv3.

Men jeg leser linniie, dedication,

seaofshoes.com,

mewkid.net,

tegnehanne.blogg.no

thestylerookie.com

speilvendt.org,

bottenmansion.blogspot.com

yukina.blogg.no

vinkellille.wordpress.com

liseliten.com

Arikanne.com

livingdoll.modette.no

Disse leser jeg fordi det gir meg litt mer enn fjortissfølelser...

Også liker jeg blogger hvor jeg kan lese litt, ikke bare se masse bilder. syns det er for mange bloggere som tar "like" bilder og det blir litt kjedelig, derfor syns jeg det på en måte blir litt mer kvalitet på en blogg om bloggeren tenker "nytt".

• Liker 1
Skrevet (endret)

bloggen til dentinista, mens jeg drømmer om og være like vellykket og perfekt.

Sukk...

http://dentinista.blogspot.com/

Endret av MarianneE
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samm følelse når det gjelder fotballfrueposeringen :rope: Kan Noen Vennligst Fortelle Henne At Det Ser Idiotisk ut.

Dentinistabloggen irriterer meg med sin intetsigenhet. Hverdagslykke....

Fredagslykke....

Muffinslykke...

Lykkelykke...

:spy:

Dessuten sier hun jo ingen ting der, et par tre setninger med lykke og sunn mat, lzm :dåne

Alt Godt sin blogg irriter meg også. Hun er virkelig ikke veldig bra på å lage mat men fremstiller seg som den eksperten. Det er dessuten ufattelig dårlige bilder, både motivmessig og kvalitetsmessig.

Hun har også en tone som oppleves som belærende og det irriterer meg.

• Liker 2
Skrevet

Det er som overskriften sier for min del!

Jeg leser bl.a fotballfrue og irriterer meg like mye hver gang!

Måten hun poserer på(ser ut som hun ramler bakover hver gang), digger seg selv, er altfor tynn, legger opp til et latterlig kosthold som dessverre mange altfor unge mennesker ser opp til, for ikke å snakke om å gå i høye hæler uansett hva du skal!

Ellers leser jeg; beaeks, julianyl(why god why?), passionforbaking, lineviktoriahuseby(love it), linni, linniiiie etc.

Dette er mine meninger og jeg ønsker ingen kommentarer på hvorfor ditt og hvorfor datt!

Jeg vil vite hvilke blogger folk leser og hvorfor - både positivt og negativt!

Hvilke leser du? Hva synes du?

Jeg leser kun blogger til venner som jeg ikke får møtt så ofte.

Alle andre slags blogger er totalt uinteressante, de leser jeg aldri. Det finnes bedre ting å bruke livet på.

Skrevet

Jeg leser ikke den typen blogger i det hele tatt, det er fullstendig uinteressant. Det jeg leser er morsomme bildeblogger, matblogger (de som faktisk handler om mat), vitenskap og forskning, litt nyheter, teknologi og nerding... ting med faktisk innhold - både tungt og lett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, nå fikk jeg litt vondt i kroppen.. Her var det mye "ettellerannetlykke", beige nyanser og shabby chic (goddammit, jeg er lei av denne ryddefanatiske krimskramsstilen). Vi får trøste oss med at vi bare får se to-tre bilder av en hel hverdag :)

Jeg leser ingen blogger med mindre de gir meg noe annet enn andre folks hverdagsliv.

Blogger jeg av og til er innom er feks: Kristian Fjellanger sin Denne om bærekraftige byer eller politiske blogger som Bård Vegard Solhjells.

Skrevet

Jeg er ikke noen stor blogg-leser, men det er tre blogger jeg er innom jevnlig:

pickles, fordi de har mange fine strikkeoppskrifter.

Bloggen til hun som driver minmote.no. Ærlig talt er det ikke fordi jeg syns den er veldig bra, men mest fordi jeg stadig blir "lurt" inn på den når jeg skanner vg.no.

Og så leser jeg den morsomme bloggen til en venninne, men den vil jeg ikke legge ut her.

Ellers titter jeg med veldig ujevne mellomrom innom Karla's closet, hanneli og linniiee.

Bortsett fra minmote-bloggen følger jeg ikke med på blogger som irriterer meg. Jeg har f.eks. vært innom fotballfrue-bloggen, men det syns jeg ble slitsom lesning, og heller ikke noe som fenget meg.

Jeg prøver egentlig å begrense nettbruken min, men jeg kunne egentlig tenkt meg å følge meg på en god matblogg eller to.

Skrevet

Wow, den om bærekraftige byer var jo skikkelig bra. Den må jeg dele med mine "grønne" venner. Takk :takke:

• 2 uker senere...
Gjest youlookslashy
Skrevet

Fotballfrue, ja.... Urgh, hun irriterer meg. Serlig i dette innlegget her hvor hun virkelig ikke orket mer av den ""Store"" salaten sin..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fotballfrue, ja.... Urgh, hun irriterer meg. Serlig i dette innlegget her hvor hun virkelig ikke orket mer av den ""Store"" salaten sin..

Hvis hun irriterer deg sånn - hvorfor legge ut link til innlegg slik at hun får flere treff?

Skrevet

Uff, denne tråden fikk meg til å minnes bloggen til hun blonde jenta som skrev om ting som var totalt feil. Heidi noe?? Ja, "life of barbie". Jeg husker så godt en tid hvor jeg brukte å kikke innom bloggen hennes fordi jeg ble så fasinert over at det går an å være så ufattelig umoden, blond og dum som det hun viser. Det er ikke sikkert at hun virkelig er sånn, det kan være et slags spill for offentligheten, men det provoserte meg virkelig. Og dessverre så tror jeg det var meningen også....

De bloggene jeg faktisk leser og syns er gøy, er matblogger :) Husker ikke navnet på dem, men det er blogger som faktisk handler om mat. Så bruker jeg å titte innom bloggene som står i signaturene til folkene her inne på kvinneguiden. Det er mye bra faktisk som har faktisk mening, ikke bare "se hva jeg har på meg i dag"..

Skrevet

Jeg merker jeg irriterer meg litt over tittelen på tråden, for det heter "irritere seg grønn", ikke "grønt".

Jeg leser hyperboleandahalf.blogspot.com, spesielt de to postene om hunder fikk meg til å le så det gjorde vondt i magen:

http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/07/dog.html

http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/11/dogs-dont-understand-basic-concepts.html

Ellers leser jeg mye ME-blogger, fordi det ikke er så mange utbrent-blogger. http://www.serendipitycat.no/, for eksempel.

Linniiie-bloggen får meg også til å le. http://vilduhapose.blogspot.com/ likeså! :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sukk...

http://dentinista.blogspot.com/

Hun perfekt? Det der er den KJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDLIGSTE bloggen jeg har vært inom. Stakkars unger se på måten hun har kledd de opp og de poserer som noen stakkars dukker. Sånne damer som henne irriterer meg sykt uff.

Jeg leser linni og yasi

Endret av muffin26
  • Liker 3
Skrevet

Jeg leser blogger som inspirerer meg og blogger som irriterer meg :P Øhm, er det litt rart..

Irriterer meg: (jeg liker de jo litt av og til)

Julianyl

Fotballfrue

Linniiie

Ida Wulff

Inspirerer meg:

Livingdoll (min favoritt nå=)

Ulrikke Lund

The fashion atelier

Passion for baking

Kenza

Men de som inspirerer meg irriterer meg ofte de og :P Haha.

Leser en god del flere enn jeg nevnte her og.

Blogger gir meg både glede og irritasjon. Lol.

Skrevet

Fotballfrue begynner å bli en parodi på seg selv. Bøy deg litt lenger bakover nå, så enten velter du eller knekker tvers av.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser for det meste blogger om spill, teknologi og samfunn - men har blitt en slave for et par av disse hverdagsbloggene.

mewkid - jenta bak denne bloggen er veldig fargerik - kanskje den motsatte av meg (jeg går alltid i sort ellr grått). Hun har ofte noen gode matoppskrifter. Jeg synes det er en koselig blogg, men ikke så altfor interessant. Det går mye i det samme, noe jeg tror de fleste av bloggleserne hennes liker. Jeg titter nå innom nå og da så det betyr vel at jeg liker det jeg også.

hjartesmil - å lese denne bloggen har blitt en vane. Som med mewkid, har jeg gått litt lei. Men den er fin, og jenta bak lever et såpass interessant liv at det er morsomt å følge med. I tillegg er jeg veldig interessert i fotografi, og denne bloggen er ganske inspirerende.

tegnehanne - jeg elsker den! Jenta bak tegner tegneserier, hun er så lite selvhøytidelig og tør å spøke med ting som ikke nødvendigvis setter henne selv i et godt lys, hehe. En blogg av kvalitet, synes jeg.

Jeg leser også fotballfrues blogg... av en eller annen grunn. Jeg er nok inners inne fascinert. Hun får hele tiden til så mye. Men ja, det er mange grunner til å mislike denne bloggen.

Teknobloggene og de andre mer seriøse bloggene jeg leser vil nok ikke passe helt inn her.

Skrevet

Jeg leser endel matblogger, pluss blogger som omhandler supermatlivsstil. Så liker jeg livingdoll og bycelina.com. Er også innom blogger som irriterer meg noen ganger, og da blir jeg litt sint på meg selv fordi jeg gir disse småteite bloggene et ekstra treff. Eksempler på dette er f.eks. idawulff og hvitstil.

AnonymBruker
Skrevet

tegnehanne - jeg elsker den! Jenta bak tegner tegneserier, hun er så lite selvhøytidelig og tør å spøke med ting som ikke nødvendigvis setter henne selv i et godt lys, hehe. En blogg av kvalitet, synes jeg.

:hoho: fantasktisk blogg, takk for tipset!

Skrevet

:hoho: fantasktisk blogg, takk for tipset!

Tegnehanne er fantastisk. :hjerte:

Hvis du liker den kommer du trolig til å like hyperbole and a half også! Ganske lik både i humor og tegnestil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...