rigelgutten Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Jeg har vært utenfor arbeidslivet i flere år pga angst /depresjon. Nå har jeg fått meg en tillkallingsjobb,grunnen var fordi jeg fikk den gjennom bekjente og slapp jobbintervju osv. Jeg hadde aldri klart og fått en jobb hvis man skal på jobbintervju pga sosial angst. Jeg jobber i fjøs,og her slipper jeg angsten for å møte mennesker. Jeg kan jobbe i fred og ro uten å tenke på at jeg treffer den og den. Dagros er veldig grei sånn sett!! Jeg hadde et par dager med opplæring før jeg tok over hele drifta selv. Nå har de vært i utlandet en hel uke,og jeg har passet på hele farmen. Alt har gått strålende =) Herlig å få en slik tillit,jeg har ansvar for mange dyr pluss holde melkeannlegg osv i orden. Tenk det,borte 4 år fra arbeidslivet så får man et så stort ansvar tvert!! Glad for at noen har tro på meg jeg. Jeg stiller opp når jeg slipper denne angsten for mennesker.. 7
Gjest Lille-pus Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Så klart du duger. Nå har du kommet til et sted hvor omstendighetene er riktige for deg, og da skinner du. Så klart du duger ! Heldige dyr som har hatt deg mens bonden selv har vært borte Gratulerer masse 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Så herlig med sånne solskinnshistorier. Skulle ønske "systemet" var bedre på å tilrettelegge slik for mennesker med ulike utfordringer, til å klare seg selv på egenhånd og skaffe seg egen inntekt. Det er jo også en hjelp til å bli bedre, og takle det som før var et hinder, når man får muligheten og ser at det går an. Så bra for deg, masse lykke til, og takk for at du delte dette med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå