AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Hvordan har det fungert for dere som har eller hatt "venner med frynsegoder"? Har dere noen regler eller opplegg for det? Hva mener dere er grensa mellom pulevenner og kjærester? Jeg og en kompiss har nemlig fått et slik roteforhold og er enige om å være pulevenner, men jeg lurer på hva slags forhåndsregler jeg burde ta for å unngå at det skal utvikle seg til noe mer enn det. Er russ og skal mulig flytte etter skolegang så forhold og følelser er ikke aktuelt for min del.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Jeg hadde en knullekompis for noen år tilbake. Eneste regelen var at vi skulle si ifra om vi lå med andre pga sykdommer osv. Grensen mellom pulevenner og kjærester er at pulevenner ikke har følelser for hverandre, samt at man ikke binder seg. I utgangspunktet trenger man ikke henge sammen eller dele noe, bare ringe og si "Keen på å pule i dag?" Har sine fordeler, men helt klart ulemper også. Det er vanskelig å ta forhåndsregler for at det ikke skal bli følelser mellom dere. Som regel er en av partene klar på at han/hun ikke ønsker noe mer, mens den andre parten utvikler følelser. Da blir det fort litt kinkig, også er det vanskelig å få tilbake det venneforholdet dere en gang hadde. "Følelser er ikke aktuelt for min del". Lykke til med å styre dette. Det går hvertfall ikke for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå