Nessy Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Fortsettelse fra http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=549750 Var litt smånervøs før daten men ikke like mye som sist. Vi møttes på en kinarestaurant og snakket ganske lenge om alt og ingenting. Ingen "pinlige stillheter" eller noen ting så det var ganske kjekt Etterpå gikk vi på kino og så en film som ikke var all verdens Deretter tok vi følge til bilene våre, klemte og ble enige om å treffes igjen Selvfølgelig klarte jeg ikke å få megselv til å gå videre fysisk så akkurat det irriterer meg grenseløst. Avtalte å treffe hverandre igjen neste uke så regner med at det blir sist sjangse for å gjøre noe. Håper virkelig jeg kan få det til for hun er ei søt og morsom jente som jeg lett kan se megselv sammen med. Fortsettelse følger hvis det er noen som bryr seg 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Jeg følger med :D Så koselig På den tredje daten synes jeg du skal kysse henne
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Koselig Har dere gitt hverandre en god klem? Ser for meg at det nok er en ting som kommer før kyssing.
Nessy Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2011 Har klemt hverandre På første date når vi endte daten og når vi traff hverandre/gikk hjem på andre daten. Om de går under "god klem" vet jeg lite om Skal prøve å få til ett kyss neste gang vi treffes, ganske nervøs for det siden jeg aldri har kysset noen før
Bankai L Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 (endret) Eg bryr meg! :D, har jo en i kikkerten eg og som eg håper det skjer noe med. Krysser fingrene for at vi klarer det! Endret 4. april 2011 av Bankai L
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Var det en sånn høflig en-hånds-klem man gjør når man sier hei/hade, eller full kroppskontakt med begge armer?
Nessy Skrevet 5. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2011 Usikker, tenkte egentlig ikke noe på det når vi klemte. Jeg hadde begge armene rundt henne ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå