Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Hvilket merke har det beste compact pudder ?
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Jeg er veldig fornøyd med max factors facefinity compact foundation ( det heter foundation men er et pudder ) Jeg kjøpte meg et nytt igår, koster 135 kr =)
Gjest Étoile Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 Og jeg liker Kanebo... Har holdt meg til pudderet derfra i årevis.
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 jeg og liker kanebo, men jeg har så mange dyre vaner fra før.. =) så jeg finner det nest beste alternativet
Miss Marple Skrevet 2. november 2003 #6 Skrevet 2. november 2003 Jeg har brukt Elisabeth Arden, og er veldig fornøyd. Har flere venninner som bruker KAnebo og de skryter veldig!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. november 2003 #7 Skrevet 2. november 2003 Har vært veldig glad i Kanebo sitt total finish-pudder, men min hud liker det ikke så godt, så jeg har gått over til et Shisheido-pudder som er oljefritt og mattende og som likevel dekker godt. Husker ikke nøyaktig hva det heter i farten, men jeg bare digger det!
Gjest i.i Julie Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 TF fra Kanebo er veldig bra Julie
Mrs. B Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Jeg er også fornøyd med Kanebo Total Finish.
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Jeg synes TF er altfor dekkende, og foretrekker kompaktpudderet fra Chanel. Det finnes i mange bra farger, og jevner ned hudfargen uten å tørke ut huden.
Frk Doodad Skrevet 3. november 2003 #11 Skrevet 3. november 2003 Jeg bruker også kompaktpudderet fra Chanel, som faktisk er et rent pudder. Et rent pudder dekker ikke i det hele tatt, men matter ned, altså forhindrer blankhet Bruker iblant også pudder-fondation som Total Finish, men dette bruker jeg som et alternativ til flytende fondation.
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. november 2003 #12 Skrevet 3. november 2003 Liker veldig godt TF, var kanskje feil å si at huden min ikke liker det, for det er ikke det som er problemet. Problemet for meg er at pudderet inneholder for mye olje for min hud, jeg blir fort seende oljete og blank ut. Hvis jeg da pudrer over, blir det for mye og for dekkende, og det blir ikke pent. Derfor er ikke det favoritten lengre, men jeg anbefaler det gjerne - for det er bra! Bare ikke til min hud...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå