Gjest care Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Uff og akk og ja....hater bildikkedarrier. Men her er spørsmålet. Kan jeg, rent teknisk, sette inne en bilstereo selv. Den jeg nå har er ødelagt i cd spilleren, så har jeg en ny som jeg har fått. Er det bare å skru ut den gamle :oops: og sette inn ny :oops: føler meg litt dum nå :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Ja, dette skal la seg fikse. Kjenner mange som har ordnet dette selv. Du trenger selvfølgelig litt verktøy. Framgangsmåten er jeg mer usikker på, kanskje WildThing kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 Ja, det er fremgangsmåten jeg lurer på-hadde vært kjekt å bare røske ut og dytte inn ny :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 Ja, det skal være å bare røske ut den du har nå og dytte inn en ny. Men - alltid et men - du må koble den selvfølgelig, og fortrinnsvis koble riktig. Det følger instruksjoner og koblingsskjemaer med en ny spiller. Følg disse og det hele er ganske lett. Synes jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. november 2003 #5 Del Skrevet 9. november 2003 Høres flott ut, da røsker jeg ut i løpet av uka :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå