Miss Marple Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Hei! Har sittet å bladd i alle tidligere parfymetråder,men blir allikevel ikke helt klok. Saken er den at jeg har ei venninne i Thailiand som snart skal hjem, og hun lurte på om hun skulle kjøpe noe i taxfreeen for meg. Jeg har som alltid lyst på en ny parfyme, men vet ikke hvilken...Er så lenge siden jeg har kjøpt parfyme, så jeg er ikke helt oppdatert. De siste årene har jeg brukt Issey Miyake, og er veldig fornøyd, men kunne tenke meg en parfyme til avlsatning. Trenger virkelig tips! Liker de litt lette og friske, men CK one, Tommy Girl og Polo Sport o.l. har ikke falt i smak. Tips? Er det en som heter Green Tea fra E. Arden?
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #2 Skrevet 2. november 2003 Jeg er veldig begeistrert for Noa cacharel
Miss Marple Skrevet 2. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2003 Faktisk så tenkte jeg litt på Noa, den er lett og frisk, men allikevel feminin!
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #4 Skrevet 2. november 2003 nettopp.. også den andre jeg ikke husker navnet på..den med det franske mannenavnet
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #5 Skrevet 2. november 2003 Jean Paul Gaultier.....tenker du sikkert på ....den "oppdaget" jeg i fjor sommer...og den er helt nydelig....!!! ...Laguna naturel er også god....det er parafymen jeg brukte før jeg oppdaget ovennenvnte...
Kosejente Skrevet 2. november 2003 #6 Skrevet 2. november 2003 Sorry...ble logget ut...gjest over er meg...
Miss Marple Skrevet 2. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2003 For å være helt ærlig har jeg ikke helt sansen for Jean Paul, dette fordi det er utrolig mange av de som bruker den som lasser på med parfyme, og da blir jeg litt kvalm av så mye lukt...
Ingeborg Skrevet 2. november 2003 #8 Skrevet 2. november 2003 Hvis du liker dem litt friske og ikke for tunge, men samtidig med personlighet, kan jeg anbefale "Touch" fra Burberry, som jeg har brukt daglig i et års tid nå. Er blitt kjempeglad i den!
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #9 Skrevet 2. november 2003 du har jo white musk fra body shop da
Eliza Doalot Skrevet 3. november 2003 #11 Skrevet 3. november 2003 Hva med "light blue" fra D&G? Den er veldig frisk og lett
Atmi Skrevet 3. november 2003 #12 Skrevet 3. november 2003 Hei! Har sittet å bladd i alle tidligere parfymetråder,men blir allikevel ikke helt klok. Saken er den at jeg har ei venninne i Thailiand som snart skal hjem, og hun lurte på om hun skulle kjøpe noe i taxfreeen for meg. Jeg har som alltid lyst på en ny parfyme, men vet ikke hvilken...Er så lenge siden jeg har kjøpt parfyme, så jeg er ikke helt oppdatert. De siste årene har jeg brukt Issey Miyake, og er veldig fornøyd, men kunne tenke meg en parfyme til avlsatning. Trenger virkelig tips! Liker de litt lette og friske, men CK one, Tommy Girl og Polo Sport o.l. har ikke falt i smak. Tips? Er det en som heter Green Tea fra E. Arden? Nå er det litt vanskelig å vite hva parafyme som er god for deg med mindre du har prøvd den da...
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Jeg har bl.a disse lette duftene (er parfymefreak så jeg har en del flere...): Green Tea fra Elizabeth Arden (sitrusaktig og frisk) Anais Anais fra Cacharel (frisk og romatisk blomsterduft) Pleasures med peon fra Estee Lauder (blomsterduft) Aqua Allegoria er en serie med mye forskjellig - prøv deg frem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå