AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei. Roald Dahl's "Skin" som alt i alt handler om en mann med en tatovering på ryggen som en tidligere vanlig person som har blitt kjempekjent har laget, å som da betyr at nå er folk gale etter den å tilbyr han både det ene og det andre for å få kloa i den.. Fikk høre her om dagen av en lærer at den er filmatisert, så spørsmålet mitt er da om noen her inne aner hva filmen heter ? Husker ikke hva han sa men mener tittelen var engelsk. det er jo også mulig det er en norsk tittel på den. Takk på forhånd ! 1
Gjest navnelapp Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Roald Dahl sine noveller vart filmatisert av BBC, trur eg, seint på syttitalet/tidleg på åttitalet. Om desse finst tilgjengeleg på dvd eller på annan måte veit eg ikkje. Serien heitte tales of the unexpected, og gjekk på norge også.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Roald Dahl sine noveller vart filmatisert av BBC, trur eg, seint på syttitalet/tidleg på åttitalet. Om desse finst tilgjengeleg på dvd eller på annan måte veit eg ikkje. Serien heitte tales of the unexpected, og gjekk på norge også. JA det virket som det ringte en bjelle nå ja ! tusen takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå