Gjest Undrende Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 I en undersøkelse av amerikanske college-studenters holdninger til sex kom det fram noen overraskende resultater: 80% av de spurte mener at oralsex slett ikke er sex. Denne holdningen blant studenter kalles "Clinton-Lewinsky"-effekten. Mer info: For 80 per cent young adults, oral sex is not sex http://www.mid-day.com/relationships/2011/mar/290311-oral-sex-real-sex-young-adults.htm Selve studien finnes her: Sex Redefined: The Reclassification of Oral-Genital Contact http://www.guttmacher.org/pubs/journals/4207410.html Hva mener andre? Oralsex er egentlig ikke sex? Er amerikanske studenter helt på jordet her, eller har de et poeng?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Hehe navnet sier jo alt - oralsex Oralsex er jo for å få en utløsning/orgasme, som jeg vil si er en seksuell handling. 2
Tears.of.the.Sun Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Enig i at det er en del av begrepet sex ja. Det innebærer akkurat det samme som samleie: orgasme, klimaks, berøring, kjønnssykdommer osv. Den eneste forskjellen er graviditet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Det ligger jo i navnet oralsex at det er sex. Sex er så mangt; fingring, slikking, suging, samleie, m.m.
Gjest Anjelika Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Klart det er sex. Det du sikter til er typisk amerikansk hykleri. Alt fokuset på avholdenhet, uønskede graviditeter, bibelsk synd og kjønnsykdommer dreier seg rundt penetrasjon, alle andre seksuelle handlinger blir moralske smutthull. Så lenge man putter penisen i et av disse smutthullene i stedet for skjeden så kan man fremdeles kalle seg jomfru på bibelmøtet. 8
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 I en undersøkelse av amerikanske college-studenters holdninger til sex kom det fram noen overraskende resultater: 80% av de spurte mener at oralsex slett ikke er sex. Denne holdningen blant studenter kalles "Clinton-Lewinsky"-effekten. Mer info: For 80 per cent young adults, oral sex is not sex http://www.mid-day.com/relationships/2011/mar/290311-oral-sex-real-sex-young-adults.htm Selve studien finnes her: Sex Redefined: The Reclassification of Oral-Genital Contact http://www.guttmacher.org/pubs/journals/4207410.html Hva mener andre? Oralsex er egentlig ikke sex? Er amerikanske studenter helt på jordet her, eller har de et poeng? Selvfølgelig er de på jordet. Når noen annen enn de selv stimulerer deg til klimax er det ikke onani, men sex. Men hva skal disse stakkars amerikanere gjøre etter å ha sverget å være jomfru til de gifter seg, med chastity-ring og offisiet brev underskrevet i massemønstringer i skolens gymsal. Jo da må de omdefinere hva oralsex er, så de ikke skal bli kollektive huyklere som avslører hverandre i løgn hver gang de blir kåte på daten sin... Det er avholdenhetsball der døtrene går sammen med sin far og sverger på at jomfruhinnen deres ikke skal brytes før bryllupsnatten, og at jomfrueligheten deres tilhører pappa.(Veldig likt som innen islam...) De går i kristne menigheter og der er skammelig å bryte dette løftet til Gud og alle som ser på. Siden de har lovet på tro og ære at de ikke skal ha sex så støtter de seg på Clinton/Lewinski- ordkløveri og sier at de er ærlig og sannferdig i å aldri ha hatt ekte sex, men bare oral stimulering. De har nemlig bare "blitt onanert av kjæresten". Det kalles selvbedrag, noe de merker når de får klamydia og gonore i halsen,kjønnsvorter på leppene og Herpes2 i ansiktet. Dessuten er jo Bush en forkjemper for å ikke bruke kondom, samt og la være å opplyse om sex i skolen, så disse ungdommene lærer ingenting og forblir uvitende. Foreldrene får beskjed at barna kommer til å bli promiskuøse og begynne med vill sex dersom foreldrene underviser dem. Så da lærer amerikanere ingenting, annet enn det de ser Clinton si på TV: Nemlig at sex ikke er å suge/slikke. En hel generasjon i bibelbeltet vokser opp til å bli uopplyste individer som ikke har greie på sin egen kropp, og som "vet at sex (og homofili) er synd, og det eneste rette er å gjøre det umulige, nemlig å leve i sølibat, før og etter at man har blitt foreldre med sin ektefelle." Nå er amerikanere generellt ikke kjent for å være de skarpeste knivene i skuffen, så da må man nesten bare la dem styre på og smitte hverandre med kjønnsykdommer på nye måter. "Så lenge man ikke stikker den inn så hun kan bli gravid, så er det jo ikke sex, men avholdenhet..." Regjeringen tror dette er løsningen på problemet med single, fattige tenåringsmødre, så de kommer ikke til å opplyse ungdommene, men la dem fortsette med munnsex. Så det er en villet politikk. 1
Rainbow Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Ja, klart det er sex! Jeg syntes det var større, viktigere og mer spesielt å utføre oralsex på kjæresten min første gang enn å ha vanlig kjent med henne. Dette fordi jeg hadde hatt sex med flere jenter, men aldri hatt oralsex med noen av dem, før jeg møtte det som nå er samboeren min. Så høres jo rart ut at oralsex lissom skal være en mye mindre greie. Men nå er vel jeg som lesbisk beoyond syndig uansett, i disse konservaive amerikanernes øyne! ;-)
Gjest Katten. Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Om Madammen suger meg, sier jeg ikke "Vi hadde sex i går", men "Hun sugde meg i går" (ikke at jeg forteller det til alle og enhver. Bare nesten)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Hvis man kun har hatt oralsex, er man da fortsatt jomfru?
Daniel84 Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 Hvis man kun har hatt oralsex, er man da fortsatt jomfru? Ja. Kjipern det eller? haha
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #11 Skrevet 3. april 2011 Men man er jo ikke jomfru lengre om man har hatt sex. Og siden alle påstår at oralsex er sex, så har man jo sex og er i den forstand ikke jomfru lengre.
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2011 #12 Skrevet 3. april 2011 Det er ikke sex, men en seksuell aktivitet. Jeg har ikke sex når jeg blir slikket eller om jeg suger typen. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #13 Skrevet 3. april 2011 Jeg har ikke sex når jeg blir slikket eller om jeg suger typen. Enig i dette. Jeg betrakter suging/slikking av kjønnsorgan mer som forspill, og ikke som sex. Kan du ikke bli gravid av det du gjør, så har du egentlig ikke sex.
Gjest Anjelika Skrevet 3. april 2011 #14 Skrevet 3. april 2011 Enig i dette. Jeg betrakter suging/slikking av kjønnsorgan mer som forspill, og ikke som sex. Kan du ikke bli gravid av det du gjør, så har du egentlig ikke sex. Da består store deler av sexlivet mitt ikke av sex. Jeg skjønner behovet for en språklig nyansering, om noen spør om jeg har hatt sex med noen og vi bare har hatt oralsex så presiserer jeg kanskje det. Men ser du på det som et enkelt ja/nei-spørsmål så er da ikke svaret nei. Det er YES I did have sexual relations with that man. 1
Rayanne Skrevet 3. april 2011 #15 Skrevet 3. april 2011 (endret) Kan du ikke bli gravid av det du gjør, så har du egentlig ikke sex. Akkurat, og homofile og lesbiske kan ikke ha sex. Det er derfor de ikke får lov å gifte seg i kjerka, siden de har platoniske forhold og ikke lever i synd. Endret 3. april 2011 av Rayanne 2
Gjest MrsTux Skrevet 3. april 2011 #16 Skrevet 3. april 2011 Det er ikke sex, men en seksuell aktivitet. Jeg tenker på all seksuell aktivitet som SEX.
Gjest Heloise Skrevet 3. april 2011 #17 Skrevet 3. april 2011 Ja, for meg er det også sex. Klart ungdommene i USA ikke kaller det sex. Det er det eneste seksuelle de kan gjøre før de gifter seg og uten å "miste jomfrudommen", klart de prøver å gjøre oralsex "ikke seksuelt". De har litt spesielle holdninger etter min mening. Gud og Jesus og sånt... For Bibelen sier at...!
Gjest Anjelika Skrevet 3. april 2011 #18 Skrevet 3. april 2011 Akkurat, og homofile og lesbiske kan ikke ha sex. Det er derfor de ikke får lov å gifte seg i kjerka, siden de har platoniske forhold og ikke lever i synd. Rart det har vært så mye oppstyr rundt homoseksualitet opp gjennom historien, etter Hunterladys definisjon er det jo fysisk umulig for to av samme kjønn å ha sex. Og jeg som alltid har hatt lyst til å ha sex med en jente, og så går det ikke an..
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2011 #19 Skrevet 3. april 2011 Rart det har vært så mye oppstyr rundt homoseksualitet opp gjennom historien, etter Hunterladys definisjon er det jo fysisk umulig for to av samme kjønn å ha sex. Og jeg som alltid har hatt lyst til å ha sex med en jente, og så går det ikke an.. FOR MEG så er det slik, siden jeg faktisk ikke er homofil. Hadde jeg vært lesbisk eller bifil, så hadde nok definisjonen vært annerledes. Hva man anser som sex og ikke-sex er forskjellig fra person til person. Min definisjon er korrekt for meg, og andres definisjoner er korrekt for de. 1
Tiarra Skrevet 3. april 2011 #20 Skrevet 3. april 2011 (endret) Selvfølgelig er de på jordet. Når noen annen enn de selv stimulerer deg til klimax er det ikke onani, men sex. Men hva skal disse stakkars amerikanere gjøre etter å ha sverget å være jomfru til de gifter seg, med chastity-ring og offisiet brev underskrevet i massemønstringer i skolens gymsal. Jo da må de omdefinere hva oralsex er, så de ikke skal bli kollektive huyklere som avslører hverandre i løgn hver gang de blir kåte på daten sin... Det er avholdenhetsball der døtrene går sammen med sin far og sverger på at jomfruhinnen deres ikke skal brytes før bryllupsnatten, og at jomfrueligheten deres tilhører pappa.(Veldig likt som innen islam...) De går i kristne menigheter og der er skammelig å bryte dette løftet til Gud og alle som ser på. Siden de har lovet på tro og ære at de ikke skal ha sex så støtter de seg på Clinton/Lewinski- ordkløveri og sier at de er ærlig og sannferdig i å aldri ha hatt ekte sex, men bare oral stimulering. De har nemlig bare "blitt onanert av kjæresten". Det kalles selvbedrag, noe de merker når de får klamydia og gonore i halsen,kjønnsvorter på leppene og Herpes2 i ansiktet. Dessuten er jo Bush en forkjemper for å ikke bruke kondom, samt og la være å opplyse om sex i skolen, så disse ungdommene lærer ingenting og forblir uvitende. Foreldrene får beskjed at barna kommer til å bli promiskuøse og begynne med vill sex dersom foreldrene underviser dem. Så da lærer amerikanere ingenting, annet enn det de ser Clinton si på TV: Nemlig at sex ikke er å suge/slikke. En hel generasjon i bibelbeltet vokser opp til å bli uopplyste individer som ikke har greie på sin egen kropp, og som "vet at sex (og homofili) er synd, og det eneste rette er å gjøre det umulige, nemlig å leve i sølibat, før og etter at man har blitt foreldre med sin ektefelle." Nå er amerikanere generellt ikke kjent for å være de skarpeste knivene i skuffen, så da må man nesten bare la dem styre på og smitte hverandre med kjønnsykdommer på nye måter. "Så lenge man ikke stikker den inn så hun kan bli gravid, så er det jo ikke sex, men avholdenhet..." Regjeringen tror dette er løsningen på problemet med single, fattige tenåringsmødre, så de kommer ikke til å opplyse ungdommene, men la dem fortsette med munnsex. Så det er en villet politikk. Helt enig med deg her! Selv om jeg ikke skjønte det med at "jomfrueligheten tilhører pappa", jeg har adlri hørt det. Ikke engang i islamisk sammengeng. Endret 3. april 2011 av Tiarra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå