FastEnde Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei:) Jeg har tørr hud og får veldig sjeldent kviser eller urenheter. Har skjønt at det er viktig med spf året rundt, men de kremene jeg har prøvd med spf gir meg urenheter. Jeg føler at huden klør og blir litt klissete. Er det noen som har noen anbefalinger til krem til tørr hud med spf som ikke gir urenheter? Blir veldig glad for tips:) PS: Det er til ansiktet.
tante fiolett Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Prøv for eksempel Essential Daily Defense fluid SPF 15 eller Multi-Protective Day Fluid SPF 15 fra Exuviance. Den første inneholder glykolsyre, mens den andre ikke gjør det. Dersom du har sensitiv hud ville jeg gått for den uten. Begge finnes også i krem-versjon dersom huden din trenger mer. Har bare prøvd fluid selv. Trekker veldig bra inn og kan lett legge make-up over dersom du venter noen få minutter. MD Formulations har også noen kremer med SPF som ikke skal gi urenheter. Har ikke prøvd disse selv.
Gina_ Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Jeg liker Dermalogicas Sheer Tint, og Origins Vitazing Moisturizer. Begge har spf 15 og gir litt glød i huden. Har ikke fått urenheter av disse. Nå har jeg normal hud, og er ikke sikker på hvordan disse fungerer på tørr hud, men kanskje du kan bruke en du vet er trygg underst som hjelper på tørrheten, og en annen med spf over?
Yasi Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Min favoritt er md Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer Spf 20 Jeg har sverget til denne i mange mange år, og er storfornøyd med den! Dersom du sliter med en svært fuktfattig hud, kan det være lurt å bruke et fuktserum under
Gjest _Hufsa_ Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Green People har også en med spf 15, men denne gir ikke enormt med fukt da, bare så det er sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå