Gå til innhold

Vet du om det hemmelige drømmeferie reisemålet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har veldig lite penger til påskeferie og takket være barnefamiliene som er villige til å betale mange tusen på denne tiden er prisene skyhøye.

Er ikke kresen. vil gjerne vite om et sted der ting er billig og flybillettene er det samme. Alt fra en uoppdaget liten by der du ikke kan veksle 50§ eller en storby få turister drar til. Egentlig hva som helst alt fra varmt til romantisk til storby eller ørken.

Hva som helst der flybillettene er på under 1000per pers tur/retur.

Endret av AnastasiaR
Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Gdansk er en koselig liten by med vakker arkitektur og mye historie. Billig er det også. Med Ryanair kommer du tur/retur for ca. 600,- (hvertfall for et par uker siden) og hotell er så billig at man tror det er noe galt - men det er det ikke.

Får mye mat for pengene, og fine billige klær.

Edit: tur/retur med ryanair var her inkl bagasje begge veier

Endret av Mynona83
Skrevet

Reiser du med ryanair kan du finne billetter til 40 kr per pers. til forskjellige steder. Meg og min kjæreste skal til Paris i midten av mai og vi betalte 192 kr for begge to tur/retur. Bare å søke litt rundt, så er det ikke vanskelig å finne. Og skal du til billige steder, er det vel bare å skygge unna de mest populære. Det finnes nok mange artikler om skjulte paradiser og lignende. Lykke til!

Skrevet

Dere betalte vel for bagasje også?

Skrevet (endret)

feilpost

Endret av Wonders
Skrevet

Dere betalte vel for bagasje også?

jeg har og reist billig med ryanair. Man kan ta med 10kg håndbagasje hver, det holder ofte det..

ellers er det jo fort tre eller fire hundre for en koffert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...