Gjest spavalica Skrevet 2. april 2011 #1 Del Skrevet 2. april 2011 Er nyseparert:)Meg og eksen er veldig gode venner,men vi kommer aldri til å bli sammen igjen Han har vært på sin første date i forrige uke og det er helt greit for meg..Han sier at han er singel,da er jeg vel det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 2. april 2011 #2 Del Skrevet 2. april 2011 Ja, du har jo verken kjærste, mann eller samboer, så da er du vel per def singel?? Hverftall sånn jeg ser det. Hvorfor skulle du ikke være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 2. april 2011 #3 Del Skrevet 2. april 2011 Du er nok singel, men jeg ville informert så fort som mulig om at jeg var i seperasjons-fasen, dersom jeg var deg. Tror en eventuell date fort vil føle seg litt lurt dersom du ikke opplyser om det. Men ellers kan du leve livet som singel, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #4 Del Skrevet 2. april 2011 Nei, da er man vel å regne som skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spavalica Skrevet 2. april 2011 #5 Del Skrevet 2. april 2011 Ja, du har jo verken kjærste, mann eller samboer, så da er du vel per def singel?? Hverftall sånn jeg ser det. Hvorfor skulle du ikke være det? Vet ikke,bare lurer litt:)Det er jo en helt ny situasjon for meg:)Vi er fortsatt gift ...på papiret:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spavalica Skrevet 2. april 2011 #6 Del Skrevet 2. april 2011 Du er nok singel, men jeg ville informert så fort som mulig om at jeg var i seperasjons-fasen, dersom jeg var deg. Tror en eventuell date fort vil føle seg litt lurt dersom du ikke opplyser om det. Men ellers kan du leve livet som singel, ja Neida,liker ikke å lure folk:)Hele Bergen vet at jeg er separert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #7 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har vært separert fra min mann i 4 mnd, men ser fremdeles på meg selv som gift. Gå på date som nyseparert høres ærlig talt litt spesielt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #8 Del Skrevet 2. april 2011 Er du separert er du fremdeles gift. Du er ikke singel før dere er skilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #9 Del Skrevet 2. april 2011 Gå på date som nyseparert høres ærlig talt litt spesielt ut. Hva snakker du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. april 2011 #10 Del Skrevet 3. april 2011 Er nyseparert:)Meg og eksen er veldig gode venner,men vi kommer aldri til å bli sammen igjen Han har vært på sin første date i forrige uke og det er helt greit for meg..Han sier at han er singel,da er jeg vel det også Hvis dere bor hver for dere så er du i praksis singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #11 Del Skrevet 3. april 2011 Hva snakker du om? Jeg snakker om at det virker helt desperat når man ikke har tid til å trekke puste etter et forhold før man begynner å lete på nytt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #12 Del Skrevet 3. april 2011 Som separert er man da fortsatt gift. Så å si at man er singel/enslig blir totalt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 3. april 2011 #13 Del Skrevet 3. april 2011 Som separert er man da fortsatt gift. Så å si at man er singel/enslig blir totalt feil.. Det er helt uvesentlig hva man er på papiret så lenge man føler at det er slutt og man ikke vil bli sammen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.S Skrevet 7. april 2011 #14 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har vært separert i 3 mnd nå, og ja jeg er singel. Føles overhode ikke ut som man er gift hvertfall, vi er og ferdig med hverandre. Spiller det egentlig noen rolle hva andre mener? Bortsett fra den man evt skal date. Men det er vel og forskjell på å definere seg selv som singel og det å være klar for et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #15 Del Skrevet 8. april 2011 Det er helt uvesentlig hva man er på papiret så lenge man føler at det er slutt og man ikke vil bli sammen igjen. Det gjør jo tydeligvis det siden TS spør oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå