Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en kjempe kjekk og hyggelig gutt på et online dating sted, det var han som tok kontakt. Vi snakket endel og han virket veldig snill, men så plutselig svarte han ikke på en stund. Når han endelig svarte, sa han rett og slett at han ikke kunne date meg pga. høyden min ( han var 1.90 og jeg er 1.60). Han sa at han hadde datet lave jenter før men at dette ikke hadde gått særlig bra i senga. Jeg for min del har mange venner som også er lave som meg og som har vært/ er sammen med gutter på den høyden og de har et utrolig sexliv, så synes dette høres ut som en teit unnskylding. Synes han kunne rett og slett ha sagt at han ikke var interessert i stedet for å skylde på høyden min... Men ligger det noe i det han sier? Fungerer sex dårlig når det er så stor høyde forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tull. Men, ikke bare. Det kan jo være at han får skinnfille av det. Folk tenner og avtenner på så mangt. Noen digger å suge på sure tær, andre daler ned i skjul, bare av tanken. Bare ta det som en mann - ikke ta det personlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare preferanser. Jeg er 158 cm høy og har samboer på 195, og det har funket i 10 år. Som Kamikatze sier, ikke ta det personlig. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke forstå at det fysisk blir problemer i senga fordi du er 30 cm korte enn ham. Så dette har nok med preferanser å gjøre, eller rett og slett hva han tenner og ikke tenner på.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Nja. Det legger en del begrensinger på stillinger man kan gjennomføre effektivt, men tviler på at det er hovedgrunnen til å avlyse.

Er selv to meter, og eksen var 1,58...

• Liker 1
Skrevet

Kvinner avviser jo menn i stor grad grunnet høyde, så hvorfor kan det ikke skje andre veien? Det har med preferanser å gjøre.

Selv synes jeg det er tull å måle kjærlighet på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at det kan bli rart å ha sex hvis høydeforskjellen er for stor. Men jeg liker å kline og ha øyekontakt når jeg har sex, kanskje han og liker det?

Skrevet

Han foretrekker høye jenter, er ikke noe å lage drama for. Er flere fisk i havet, ikke heng deg opp i dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han foretrekker høye jenter, er ikke noe å lage drama for. Er flere fisk i havet, ikke heng deg opp i dette.

Dette!

Jeg har selv forkastet 2-3 jenter fordi de rett og slett var for lave. Er selv 190 cm og fikser rett og slett ikke å være sammen med ei som er under 165-170 cm.

Vi har alle våre preferanser, og dte trenger man jo ikke lage noe mer drama ut av.

AnonymBruker
Skrevet

Dette!

Jeg har selv forkastet 2-3 jenter fordi de rett og slett var for lave. Er selv 190 cm og fikser rett og slett ikke å være sammen med ei som er under 165-170 cm.

Vi har alle våre preferanser, og dte trenger man jo ikke lage noe mer drama ut av.

Er ingen vits i å beskylde TS for å lage drama ut av dette her. Hun har ikke skrevet i tråden siden 2. april og har vel sikkert glemt saken. Hun undret seg litt over det den gangen hun ble "dumpet", og det er det. Selv ville jeg nok også undret meg dersom en kjekk type på nettet "dumpet" meg fordi jeg farget håret mørkt for eksempel. Men neste dag ville jeg ha glemt det. Det dreier seg tross alt om personer man aldri har møtt i virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager ikke drama, det var et helt ærlig spørsmål. Har bare hatt sex med en eneste fyr og han var ikke så mye høyere enn meg, så lurte på om det var slik at sex med en som er så mye høyere/ lavere enn deg var dårlig. DEt var heller ikke noe jeg hang meg særlig opp i, det bare fikk meg til å tenke.

Skrevet

Jeg skjønner godt at det kan bli rart å ha sex hvis høydeforskjellen er for stor. Men jeg liker å kline og ha øyekontakt når jeg har sex, kanskje han og liker det?

Jeg har en ex hvor høydeforskjellen mellom meg og han var den TS beskriver. Vi klarte helt fint både og kline og ha øyekontakt under sex. Det eneste vi ikke fikk til var å ha sex stående.

Men uansett, alle har rett til å ha sine preferanser.

Skrevet

Små jenter. :3 Det er det beste i hele verden. Ligger selv rett i underkant av 190 og foretrekker folk som er rundt 160. Jo lavere, jo søtere.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes massevis av gutter som synes det er sjarmerende med korte jenter. Null problem.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg møtte en kjempe kjekk og hyggelig gutt på et online dating sted, det var han som tok kontakt. Vi snakket endel og han virket veldig snill, men så plutselig svarte han ikke på en stund. Når han endelig svarte, sa han rett og slett at han ikke kunne date meg pga. høyden min ( han var 1.90 og jeg er 1.60). Han sa at han hadde datet lave jenter før men at dette ikke hadde gått særlig bra i senga. Jeg for min del har mange venner som også er lave som meg og som har vært/ er sammen med gutter på den høyden og de har et utrolig sexliv, så synes dette høres ut som en teit unnskylding. Synes han kunne rett og slett ha sagt at han ikke var interessert i stedet for å skylde på høyden min... Men ligger det noe i det han sier? Fungerer sex dårlig når det er så stor høyde forskjell?

For en sårende måte å bli avvist på. Jeg er selv 1.60 og har hatt 2 kjærester som var 1.94. Sexen var bra den, høyden var ikke noe issue i det hele tatt.. Tror kanskje det lå noe annet bak enn høyden. :(

Skrevet

Er ganske høy selv og de beste erfaringene jeg har hatt er med jenter som har vært en del lavere enn meg. At han kan ha sine preferanser er en ærlig sak, men fysisk er det ingen hindring for herlig sex!

Skrevet

Jeg er også ganske lav. Datet både høye og lave gutter. Tror ikke jeg kunne ha avvist noen pga høyde. Altså, jeg vil jo helst ikke ha noen som er lavere enn meg. Men man vet jo aldri på forhånd hvem man faller for.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes massevis av gutter som synes det er sjarmerende med korte jenter. Null problem.

Jepp! Det er verre andre veien.

Jeg er mann på 170 og blir avvist pga høyden. "Jeg blir bare mer og mer glad i deg, men jeg kan ikke være sammen med en som er så lav." Ofte er grunnen at "det ser så dumt ut" eller "det er ikke feminint å ha lav kjæreste" :forvirret: Noen folk bryr seg mest om utseende.

Men det er nok håp for oss som ikke er giganter også :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

merker eg blir litt provosert.. dere kvinner er ikke noe bedre.. med handa på hjerte, hvem av dere kunne blitt sammen med noen som e 160? eg er nemlig 160 cm, og vet eg har blitt dumpa av maange. og da mener eg mange.. pga høyden min... noen har til og med sagt rett ut til meg at hadde eg bare ært høyere, så... men de vil e ik bruke energien min på. Eg har blitt vant til å leve med det. høyden er ikke stort en kan få gjort noe med. Men det finnes viktigere egenskaper hos en person...

160 cm.

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er ikke alltid så morsomt å være dame på nesten 1.80 heller.

damer på 1.60 har langt bedre utvalg når det gjelder menn. I alle fall dersom de ønsker seg en mann som er høyere enn dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...