Eplen Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Vel, Jeg var hos frisøren i går og jeg er ikke helt fornøyd. Da jeg så fargen så tenkte jeg at jeg trenger litt tid for å bli vant med fargen og jeg gidder ikke å klage hvis jeg finner ut at jeg liker hårfargen, men problemet er at jeg ikke liker den i det hele tatt. Jeg vasket håret mitt og nå har det blitt mer en lilla farge, ikke noe rødt, som jeg ville ha siden jeg er naturlig rødhåret. Jeg har alltid gått til den sammen frisøren for å farge håret mitt og jeg har alltid blitt fornøyd, men dessverre så ble jeg ikke det denne gangen. Jeg blir bare fyllesyk av å se på hårfargen siden den er vinrød, og jeg har ikke noe interesse av å se ut som Morticia Addams i the Addams family. Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le. Jeg ville ikke ha lilla hår, hvis jeg hadde lyst på lilla hår så hadde jeg kjøpt en parykk eller sprayfarge som man kan vaske av. Så derfor lurer jeg på om jeg kunne gå på mandag og klage til frisøren, og høre om jeg kunne få en avfarging?
Envy Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Gå og klag! De selger en vare, og kunden skal være fornøyd (spesielt så sinnsykt dyrt som det er!). Jeg klagde en gang, frisøren ble sur, men satte opp ny time gratis og rettet det opp slik at det ble slik jeg hadde sagt jeg ville ha det i utgangspunktet 1
Kvinne_21 Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Gå og klag! De selger en vare, og kunden skal være fornøyd (spesielt så sinnsykt dyrt som det er!). Jeg klagde en gang, frisøren ble sur, men satte opp ny time gratis og rettet det opp slik at det ble slik jeg hadde sagt jeg ville ha det i utgangspunktet Signerer! Frisøren tar det sikkert helt fint, om du er en fast kunde. Det er lov å bomme og det trenger nødvendigvis ikke å bety at du ikke går til vedkommende igjen. Ikke gå å føl deg uvel, bare fordi du ikke vil bråke, frisøren tar det fint dersom denne er profesjonell
Eplen Skrevet 2. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2011 (endret) Signerer! Frisøren tar det sikkert helt fint, om du er en fast kunde. Det er lov å bomme og det trenger nødvendigvis ikke å bety at du ikke går til vedkommende igjen. Ikke gå å føl deg uvel, bare fordi du ikke vil bråke, frisøren tar det fint dersom denne er profesjonell Jeg er redd for at hun skal nei og at jeg må betale for avfargingen. Jeg har aldri klagd før. Jeg er en som du kan kalle en softy. Jeg tolerer det meste av frisører som bommer, men denne gangen er det helt forferdelig. Jeg betaler ikke en krone mer. Jeg er student som attpå til ikke bor hjemme, og jeg gidder ikke å betale rundt 500 kr, det er prisen etter studentrabatt, og for avfargingen når jeg ikke er fornøyd. Når jeg ser meg i speilet så har jeg bare lyst til å le litt også etter på gråte! Men jeg skal tenke positivt, pluss er frisøren veldig hyggelig. Endret 2. april 2011 av Eplen
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Tviler litt på at de tilbyr gratis avfargingen og refargingen. Men kanskje du får avslag eller er heldig.
Eplen Skrevet 2. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2011 Tviler litt på at de tilbyr gratis avfargingen og refargingen. Men kanskje du får avslag eller er heldig. Jeg trenger ikke refarging, men jeg betaler ikke for avfarging av en farge jeg ikke er fornøyd med, i så fall hvis jeg må betale, så har frisøren mistet en fast kunde i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå