Gjest Lebewesen93 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Om du kunne velge en butikk, som ble DIN, hvilken hadde du valgt? ( må være i Norge) Du kan ikke selge tingene i butikken, du må bruke tingene selv. Jeg tror jeg ville valgt Meny eller kanskje Expert, eller body shop...eller en frisørsalong...Nei, jeg aner faktisk ikke. Men hadde vært kjekt med en matbutikk da, hadde sluppet å kjøpe mat på en stund Men velger man Expert så har man alt man trenger at tv, mobil osv pluss andre nyttige ting... Hvilken butikk hadde du valgt?
Gjest MrsTux Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Artig spørsmål. Tror jeg også ville valgt en elektro-butikk. Trenger mange slike ting, og de er jo ganske dyre å kjøpe. Eller en finere kles- eller skobutikk. Matbutikk ville jeg nok ikke valgt, det meste hadde gått ut på dato før jeg fikk spist det.
Gjest Lacus Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Hmm... Veldig vanskelig spørsmål. Tror det måtte blitt en kles- eller sko butikk. Da tror jeg at jeg hadde blitt ganske så fornøyd :gjeiper:
Sneglesnurr Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Coop Obs Hypermarked! Der har de litt av alt, så kunne jeg ha kjøpt spesielle produkter andre steder
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Jeg er ei praktisk anlagt dame: jeg ville ha valgt et førsteklasses bilverksted med superflinke mekanikere som også hadde bensinstasjon i øverste etasjen, så fikk jeg alt jeg trenger til bil, og en del matvarekonsum dekket for livstid.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Coop Obs! Hypermarked på Løren. Der får man det meste innen matvarer, byggevarer, elektronikk, klær, med mer.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #9 Skrevet 17. april 2011 Topshop @ Oxford Circus. Jeg vet at om jeg hadde hatt min egen Expert/Elkjøp hadde jeg bare hatt altfor mange tulleting som tar for mye plass, en TV som er for god for mitt behov osv. Men fine klær er en ting jeg liker å fråtse i.
Gjest Katee Skrevet 17. april 2011 #11 Skrevet 17. april 2011 Akkurat nå hadde jeg nok valgt meg ut en helsekostforretning med stort utvalg og så skulle jeg gjerne hatt en Oasis-butikk
Pjusk Skrevet 17. april 2011 #13 Skrevet 17. april 2011 Tror jeg ville valgt Meny eller Expert. Eller kanskje en klesbutikk.. Eller en skobutikk. Nei, jeg vet sannelig ikke jeg
Gjest Lacus Skrevet 18. april 2011 #15 Skrevet 18. april 2011 Vinmonopolet! Åh herre, hvordan kunne jeg glemme det Det vil jeg også ha!
smalls Skrevet 19. april 2011 #20 Skrevet 19. april 2011 Det må bli enten et parfymeri, vinmonopolet eller meny tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå