AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei dere, Jeg mistenker at jeg er gravid, og lurer litt på hvor vanlig det er å miste spiren? Jeg forstår at det er forskjellig for alle, men er det vanlig å få en vellykket graviditet på første forsøk?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Hei dere, Jeg mistenker at jeg er gravid, og lurer litt på hvor vanlig det er å miste spiren? Jeg forstår at det er forskjellig for alle, men er det vanlig å få en vellykket graviditet på første forsøk? http://mammanett.no/graviditet/plager_og_komplikasjoner/spontan_abort Fant denne.. Men fortell gjerne om deres erfaringer.
wahaj Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Det er faktisk ikke så alt for stor sjanse for å miste, tror det er noe sånt som 15% i begynnelsen, så går den nedover for hver dag/uke.
angelou Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Er det ca 10 % av alle graviditeter som ender med spontanabort? Mener det er noe sånt, og sjansen for at det går bra stiger for hver uke. Selv har jeg mistet en gang i uke 11, men har etter det fått to barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå