AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hvordan får peppes deigen så god? Uansett hvor mye pizza mamma lager så er den ikke i nærheten av å smake som Peppes. Har også spist hjemmelaget pizza hos andre også uten at den kan sammenlignes med Peppes sin. Vi er jo bare mennesker alle sammen så å lageen hjemmelaget pizza som er av Peppes eller andre pizzaresturanter sin kvalitet skulle vel ikke vær umulig, eller? For de tryller den vel ikke frem? Noen ganger begynner jeg faktisk å lure.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Du tuller? Deigen er jo Peppes' svakeste punkt. Den var god før,. men for noen år siden gikk de over til frosne bunner og det merkes. Seig og mindre sprø enn før. Tror du kan kjøpe en BigOne og skrape av toppingen.
Gjest Marenn Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Jobbet på peppes før, og det er som hun ovenfor meg sier, det kommer inn frosne bunner nå så jeg vet desverre ikke hva som er i.. Men! De har jo begynt å selge ferdige pizzadeiger fra peppes på vanlige butikker som ICA nå, ligger i kjøledisken tror jeg ! Kan bare kjøpe den, hive på fyllet du vil ha, steike den så har du en pizza som smaker som peppes sin
Gjest Consensio Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Og smaker det ikke som på Peppes da, så sitter det dessverre i hodet ditt. Maten smaker alltid annerledes når man spiser ute og andre lager den, selv om du lager nøyaktig det samme hjemme
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Du tuller? Deigen er jo Peppes' svakeste punkt. Den var god før,. men for noen år siden gikk de over til frosne bunner og det merkes. Seig og mindre sprø enn før. Tror du kan kjøpe en BigOne og skrape av toppingen. Nei, jeg synes faktisk den er god. Det med fryste pizzaer viste jeg ikke. Spiser der svært skjeldent. Spiste der sist i november og syntes det var godt... og dyrt. Men er det alle ICA-butikker som har det?
Gjest Marenn Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Nei, jeg synes faktisk den er god. Det med fryste pizzaer viste jeg ikke. Spiser der svært skjeldent. Spiste der sist i november og syntes det var godt... og dyrt. Men er det alle ICA-butikker som har det? Hmm, det vet jeg ikke. De pleier å ha den på de butikkene som har litt mer utvalg enn sånne små rema100 osv. De har de sikkert på meny også. Jeg så den på ICA super
Kelsier Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Her (i Oslo) har de aller fleste butikker Peppes ferdigdeig. Rimi, Rema og Joker også. De pleier stort sett å stå i kjølen i nærheten av Fjordland-produktene.
Gjest Consensio Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Her (i Oslo) har de aller fleste butikker Peppes ferdigdeig. Rimi, Rema og Joker også. De pleier stort sett å stå i kjølen i nærheten av Fjordland-produktene. Vet at Meny her har det. de har også Peppes revet ost, kjøttboller, pepperoni, hvitløksdressing m.m. Som selvfølgelig koster dobbelt så mye som tilsvarende produkter fra andre leverandører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå