AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Jeg har en veldig kjedelig og enkel stil da. Går mest i jesns and tshirts hvis dere skjønner. Men jeg har ikke peiling på mote. Når jeg går rundt i butikkene, så finner jeg ingen ting. Jeg er veldig kresen og det ender opp med at jeg bare kjøper meg en hettegenser og noen kjedelige singletter f.eks Gikk på senteret før i dag og følte meg som en dass! Jeg så mange jenter i min alder (altså i 20 årene) og alle gikk sikkelig bra kledd. Men fine støveletter osv. Har ikke tall på hvor mange støveletter jeg har prøvd men føler meg helt dust. Så det går mest i vanlige joggesko da. Eheh. Som sagt så har jeg virkelig ikke peiling på mote og aner ikke åssen man setter sammen klær. Jeg må innrømme jeg synes det er utrolig flaut å skulle spørre om hjelp i butikken Det har jeg stor angst for. Jeg synes mange av klærene som de selger i dag er ganske så grusomme ja og sliter med å finen noe. Jeg er lei av å prøve klær som jeg ikke liker eller ser bra ut i. Huff jeg sliter så med dette. Vanskelig å si hva jeg liker. Jeg er som sagt veldig jeans and tshirt menneske, men jeg vil få meg en ny stil. Min stil er så kjedelig nå. Helt tragisk. Åssen kan jeg få det til? Noen som vet om noen nettsider der de selger litt kule klær? For jeg finner absolutt ingen ting i butikkene her.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Hei! Jeg har ingen konkrete tips til deg, men jeg synes du skal stole på deg selv og kjøpe plagg som DU føler deg komfortabel med. Begynn i det enkle og ta det derfra, dvs. du trenger ikke bytte ut hele antrekket med en gang. Start f.eks. med å prøve en enkel bluse til jeansene dine i steden for t-shirt. Et annet tips er på kjøpe plagg du er usikker på, på billigkjeder som HM o.l. Da slipper du å kaste bort masse penger på plagg du ikke bruker. HM har dessuten mye fint. Man må lete litt etter godbitene ettersom de har så mye klær, men den som leter, finner Når det gjelder sko hadde jeg gått for støvletter uten hæl i starten. Da blir ikke overgangen så stor fra joggesko. Du trenger liksom ikke gå fra joggesko til 15 cm stillett Det finnes mange fine støvletter uten hæl, vanlige, lave, over knee... Sjekk ut Bianco, DNA og kanskje Din Sko. Jeg har selv en enkel, klassisk stil. Jeg bruker mye svart, hvitt, beige, grått og pudderrosa så jeg har også en kjedelig stil. Men jeg trives i dette og kjøper virkelig ikke noe jeg ikke liker bare fordi det er siste nytt. Ettersom jeg har blitt eldre (er i slutten av 20-årene), har jeg innsett at jeg er den jeg er når det kommer til klær Tips til nettsider (som jeg liker selv): HM, LaRedoute, Mango, Asos, Nelly, Victoria's Secret.
Hvitdrøm Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Hei Mitt beste tips er å unngå kjedebutikkene. For å være ærlig synes jeg ikke det er rart at du ikke finner noe du liker der. Personlig er jeg fan av mer unike klær, handler mye vintage og merker som ikke nødvendigvis selges i Norge. Sistnevnte koster mer, men jeg synes definitivt det er verdt det. Når det gjelder å finne sin egen stil, vil jeg anbefale deg å studere klær du liker. Sett deg gjerne ned med et magasin og bla... Klikk ut de plaggene du liker - og prøv å finne fellestrekk. Det er også viktig å tenke kreativt når du ser på klær. Mange basisplagg kan virke kjedelige, men styler du dem med riktig tilbehør (smykker, jakke, sko), blir de med ett mye kulere.
Lillemeg25 Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Jeg skjønner godt du ikke finner noe i de kjedebutikkene for jeg finner ingen ting der jeg heller. For noen uker siden var jeg innom både Bikbok, Cubus, Gina Tricot osv men jeg fant virkelig ingen ting som jeg en gang ville prøve. Jeg handler mye på nett da. Jeg liker veldig godt disse nett butikkene: Flirtcatalog Nelly Asos Lipsy Hot maimi styles Victoria's Secret Ellos LaRedoute
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Jeg skjønner godt du ikke finner noe i de kjedebutikkene for jeg finner ingen ting der jeg heller. For noen uker siden var jeg innom både Bikbok, Cubus, Gina Tricot osv men jeg fant virkelig ingen ting som jeg en gang ville prøve. Jeg handler mye på nett da. Jeg liker veldig godt disse nett butikkene: Flirtcatalog Nelly Asos Lipsy Hot maimi styles Victoria's Secret Ellos LaRedoute Liberty Blue i Drammen er den perfekte butikk for dere som liker litt annerledes klær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå