angie Skrevet 2. april 2011 #1 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg har hatt problemer med leddene i over 4 år. Trodde lenge jeg hadde fibromyalgi, men nå tror legene at jeg har psoriasis-artritt. Før jeg begynte med de 5 tibetanske ritene hadde jeg vonde knær, nakke, skuldre, albuer, hender, føtter og tær. Jeg våknet om morgenen med stive ledd, kunne også våkne om natten med vondt i leddene. Det var søsteren min som foreslo at jeg skulle begynne med ritene. Først så var jeg vel ikke motivert, men en dag så tenkte jeg at jeg kan vel prøve. Det kunne vel ikke gjøre mer skade, tenkte jeg. Jeg begynte med ritene i uke 3 2011. Og jeg må si at jeg har fått et annet liv etter det Har fremdeles litt vonde ledd, men nå halter jeg ikke såå mye som jeg gjorde før. Leddene er minimalt stive, nakken er mye bedre. Enkelte dager tar jeg ritene 2 ganger daglig, p.g.a nakken. En gang glemte jeg å ta ritene, og da var jeg stiv i kroppen dagen etter! Men tenkte kanskje det var en tilfeldighet. Så jeg bestemte meg for å skippe en dag for ett par uker siden for å sjekke om det virkelig var tilfellet. Og det var det ikke. Jeg vil anbefale alle, spesielt dere som har dårlige ledd, til å begynne med De 5 tibetanske riter! Det er ikke tidkrevende i det hele tatt Tar 15 - 20 minutter. Endret 2. april 2011 av Mette redigert bort hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 2. april 2011 #2 Del Skrevet 2. april 2011 snikreklame eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 2. april 2011 Nei, faktisk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #4 Del Skrevet 3. april 2011 hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #5 Del Skrevet 3. april 2011 hva er det for noe? noe yoga-greier tror jeg. Måtte google litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 3. april 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 3. april 2011 hva er det for noe? Det er 5 yoga-øvelser. Det er utvalgte øvelser hvor kroppen vår strekker, bøyer, spenner og dreier seg. Jeg synes siden til Johnny Brenna er veldig god. Der får du se hvordan øvelsene blir gjort, og det står så godt forklart hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. april 2011 #7 Del Skrevet 3. april 2011 Takk!! Legene mine har mistenkt både gikt og fibromyalgi på meg siden jeg har unormalt vonde og stive ledd. Men er det et sted i Oslo man kan få hjelp til å komme igang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stine Skrevet 18. september 2011 #8 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har hatt problemer med leddene i over 4 år. Trodde lenge jeg hadde fibromyalgi, men nå tror legene at jeg har psoriasis-artritt. Før jeg begynte med de 5 tibetanske ritene hadde jeg vonde knær, nakke, skuldre, albuer, hender, føtter og tær. Jeg våknet om morgenen med stive ledd, kunne også våkne om natten med vondt i leddene. Det var søsteren min som foreslo at jeg skulle begynne med ritene. Først så var jeg vel ikke motivert, men en dag så tenkte jeg at jeg kan vel prøve. Det kunne vel ikke gjøre mer skade, tenkte jeg. Jeg begynte med ritene i uke 3 2011. Og jeg må si at jeg har fått et annet liv etter det Har fremdeles litt vonde ledd, men nå halter jeg ikke såå mye som jeg gjorde før. Leddene er minimalt stive, nakken er mye bedre. Enkelte dager tar jeg ritene 2 ganger daglig, p.g.a nakken. En gang glemte jeg å ta ritene, og da var jeg stiv i kroppen dagen etter! Men tenkte kanskje det var en tilfeldighet. Så jeg bestemte meg for å skippe en dag for ett par uker siden for å sjekke om det virkelig var tilfellet. Og det var det ikke. Jeg vil anbefale alle, spesielt dere som har dårlige ledd, til å begynne med De 5 tibetanske riter! Det er ikke tidkrevende i det hele tatt Tar 15 - 20 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2011 #9 Del Skrevet 19. september 2011 snikreklame eller ? Snikreklame for en yogaøvelse det tar 10 sekunder å finne flere 100 videoer av på youtube? Hvor er logikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 19. september 2011 #10 Del Skrevet 19. september 2011 Takk!! Legene mine har mistenkt både gikt og fibromyalgi på meg siden jeg har unormalt vonde og stive ledd. Men er det et sted i Oslo man kan få hjelp til å komme igang? Søk på nettet så finner du en video av det. Er så enkelt, trenger ikke betale noen flere hundre kroner for å komme i gang. Har selv prøvd det over en lengre periode. Hjalp meg absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå